کد خبر : 1501244 | 09 بهمن 1396 ساعت 14:17 | 60.3K بازدید | 0 دیدگاه

بمب خبری قرمزها

اوبامیانگ؛ شیر گابنی در یک قدمی توپچی ها

آرسنال چند روز پس از جدایی الکسیس سانچس حالا در یک قدمی جذب جانشین او قرار دارد؛ بازیکنی که می تواند گره از کار توپچی ها در خط حمله باز کند.

اوبامیانگ؛ شیر گابنی در یک قدمی توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، جدایی الکسیس سانچس از آرسنال امری بدیهی بود. ستاره شیلیایی قصد داشت تابستان امسال از آرسنال جدا شده و راهی سیتی شود اما از آنجا که زمان کافی برای جذب جانشین او وجود نداشت، انتقالش منتفی شد؛ ضمن اینکه ونگر امیدوار بود بتواند سانچس را در مدت زمان باقی مانده تا پنجره زمستانی انتقالات به ماندن و تمدید قرارداد متقاعد کند. ماموریتی که با شکست مواجه شد و سانچس در نهایت راهی یونایتد شد.

 

 

1279642

 

 

هرچند مخیتاریان به جای او به آرسنال امد اما نیاز توپچی ها در حال حاضر بیش از هر چیز، جذب یک مهاجم مرکزی سرشناس و گلزن است و چه کسی بهتر از پیر امریک اوبامیانگ که در یکی دو سال اخیر، در جستجوی راه فراری از دورتموند بوده است.

 

اوبامیانگ که دو سال منتظر رئال بود و در نهایت حرکتی از سوی سران باشگاه مادریدی مشاهده نکرد، حالا در یک قدمی پیوستن به آرسنال قرار دارد؛ انتقالی که هم برای او و هم برای آرسنال حیاتی به نظر می رسد. اوبامیانگ پس از کوچ ستاره های بزرگ دورتموند، حالا تنها تر از همیشه به نظر می رسد و آرسنال برای او گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود.

 

 

1279644

 

 

چند روز پیش پیشنهاد اولیه آرسنال برای جذب اوبامیانگ که 50 میلیون یورو بود توسط دورتموند رد شد ولی صبح امروز گاردین گزارش داد که توپچی ها با اضافه کردن 15 میلیون یورو به پیشنهاد اولیه، حالا در آستانه رسیدن به توافق نهایی با دورتموند هستند و اوبامیانگ تا پیش از اتمام مهلت انتقالات زمستانی( دو روز دیگر)، به بازیکن جدید آرسنال بدل خواهد شد.

طبق همین گزارش، مذاکرات دو طرف برای رسیدن به توافق بر سر برخی جزئیات قرارداد ادامه دارد و باید دید در ساعات آینده چه تحولاتی را شاهد خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها