کد خبر : 1501129 | 08 بهمن 1396 ساعت 23:23 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: به نتایج بارسلونا فکر نمی کنیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، تاکید کرد که تیمش تنها روی بازی های خودش تمرکز دارد و به اختلاف با بارسا یا برتری امتیازی نسبت به والنسیا فکر نمی کنند.

سیمئونه: به نتایج بارسلونا فکر نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امروز موفق شد با نتیجه 3-0 لاس پالماس را شکست بدهد و فاصله اش با بارسا را به 8 امتیاز کاهش بدهد. ضمن اینکه فاصله این تیم با والنسیا، تیم سوم جدول لالیگا، به 6 امتیاز افزایش پیدا کرد. اما سیمئونه تاکید کرد که تیمش بدون توجه به جدول، تنها روی دیدارهایش تمرکز دارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" بارسا خیلی جلوتر از ماست. بهترین کار این است روی بازی های خودمان تمرکز کنیم. این به خودمان بستگی دارد، اینکه امروز پیروز شدیم و فصل را خوب تمام کنیم."

 

دیگو کاستا که هر دو دیدار مقابل سویا در کوپا دل ری را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در دیدار امروز هم غایب بود و کوین گامیرو هم به دلیل بیماری، دیدار امروز را از دست داد.

 

 

1243963

 

 

" با توجه به شرایط و غیبت گامیرو و کاستا، در این بازی شروع راحتی نداشتیم. تیم بار دیگر در شرایط دشواری نتیجه گرفت. این چیزی است که من از بازی امروز متوجه شدم. ما بعد از یک ضربه بزرگ به خاطر حذف از کوپا دل ری، به مسیر پیروزی برگشتیم.

 

ما دائما در حال بازسازی هستیم. ما تابستان گذشته به دلیل ممنوعیت از نقل و انتقالات، نتوانستیم خرید کنیم و در این ژانویه هم مجبور شدیم اجازه بدهیم چند بازیکن بروند. تمام سال برای ما همینطور بود."

دیدگاه‌ها