کد خبر : 1501086 | 08 بهمن 1396 ساعت 18:44 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

همچنان خود را به عنوان مدعی صعود حفظ می‌کنیم

حسن‌زاده: بی‌صبرانه منتظر دیدار با نساجی هستیم

مالک باشگاه خونه به خونه بابل معتقد است این تیم برای دیدار برابر نساجی مازندران آمادگی کامل دارد و با اشتیاق فراوان دیدار خود را در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول برگزار خواهد کرد.

حسن‌زاده: بی‌صبرانه منتظر دیدار با نساجی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه بابل در رابطه با دیدار لغو شده این تیم در دیدار برابر نساجی قائمشهر گفت: متاسفم که این بازی به تاخیر افتاد و بابلی هایی که برای تشویق تیم خونه به خونه به ورزشگاه هفتم تیر آماده بودند در نهایت دست خالی بازگشتند. ما کاملا آماده برگزاری این بازی بودیم و بازیکنان خود را برای ارائه یک بازی زیبا و یک پیروزی ارزشمند آماده کرده اند.


او ادامه داد: می خواهیم با برد در این بازی به طور رسمی به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شویم و به همین دلیل کل مجموعه تیم برای حضور در این دیدار اشتیاق بالایی دارند. این شور در تمام هواداران بابلی نیز وجود دارد و کسانی که دیدند آنها امروز و زیر باران خود را به ورزشگاه رسانده بودند حرف من را می پذیرند.


حسن زاده ادامه داد: همانطور که گفتم تمایل داشتیم همین امروز این بازی برگزار شود اما شرایط جوی همه برنامه ها را جابجا کرد. البته در نهایت اهمیت چندانی هم ندارد چرا که فردا برابر حریف خود قرار می گیریم. اتفاقا اکنون می توانیم بگوییم اشتیاق مان برای دیدار فردا کاملا بیشتر شد و امیدوارم با نوع بازی بازیکنان مان و تجربه دراگان اسکوچیچ بتوانیم به عنوان تیم برنده از زمین خارج شویم و سه امتیاز مهم را به اندوخته خود اضافه کنیم.


مالک خونه به خونه در پایان گفت: اکنون شرایط جدول به گونه ای است که می توانیم با کسب سه امتیاز این بازی خود را به عنوان یکی از اصلی ترین مدعیان صعود به لیگ برتر حفظ کنیم. از همه هواداران تیم ممنونم و امیدوارم فردا هم برای حمایت از تیم خودشان به ورزشگاه بیایند. به هرحال بی صبرانه آماده دیدار هستیم و اگر داور تشخیص بدهد همین امشب باید به میدان برویم قطعا این کار را خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها