کد خبر : 1501084 | 08 بهمن 1396 ساعت 18:39 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرشین‌کاپ ۲۰۱۸ فوتبال ساحلی؛

ایران ۶- اوکراین ۳؛ فینال با اسپانیا

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیداری پُر گل موفق به پیروزی برابر اوکراین شد تا دیدار پایانی با اسپانیا حکم فینال را پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای روز دوم مسابقات پرشین کاپ فوتبال ساحلی که به میزبانی باشگاه پارس جنوبی در ورزشگاه دهکده ساحلی بوشهر برگزار می‌شود، تیم ملی فوتبال ایران در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۱۵ امشب مقابل اوکراین قرار گرفت که عابد رابو، تورکی الصالحی و حمید مقدم داوران اول تا سوم و ابراهیم اکبرپور، وقت‌نگهدار این بازی بودند.

 

حمید بهزادپور، حسن عبداللهی، مصطفی کیانی، محمد مرادی و محمد احمدزاده پنج بازیکنی بودند که با تصمیم عباس هاشم‌پور ترکیب ابتدای مسابقه ایران را تشکیل می‌دادند و سیدورنکو ویتالی، وویتوک ماکسیم، شریتسیا یوری، بوروفسکی اولگ و گلوتسکی ایوان نیز ۵ نفر تیم اوکراین به سرمربیگری آندروسنکو بودند.

 

محمد مرادی از روی نقطه پنالتی گل اول را برای ایران به ثمر رساند و دو دقیقه بعد محمد احمدزاده با عبور دادن توپ از بین پاهانی ویتالی، دروازه‌بان اوکراین دومین گل را زد که تایم اول مسابقه با برتری ۲ بر صفر ایران پایان یافت.

 

در دقیقه ۱۴ مرادی دومین گل خود و سومین گل تیم ایران را روی اشتباه و ناهماهنگی خط دفاع و دروازه‌بان اوکراین با ضربه سر زد؛ در دقیقه ۱۹ باز هم یک پنالتی نصیب ایران شد که این بار محمد احمدزاده پشت توپ ایستاد و توانست مثل مرادی، دبل کند و تیم ایران را ۴ بر صفر پیش بیاندازد.

 

حمید بهزادپور، دروازه‌بان ۲۲ ساله ایران گل پنجم را با شوت تماشایی که به زیر طاق دروازه اوکراین رفت در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند ولی کمتر از یک دقیقه بعد، شریتسیا یوری یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد و لحظاتی بعد بوروفسکی اولگ دومین گل اوکراین را زد تا تایم دوم با پیروزی ۵ بر ۲ تیم ایران پایان پیدا کند.

 

مرادی که دو گل ایران در این دیدار را به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۳۳ با شوت قیچی برگردان تماشایی دروازه اوکراین را باز کرد و توانست هت‌تریک کند که در فاصله ۱۴ ثانیه به پایان مسابقه اوکراین گل سوم را از روی نقطه پنالتی توسط اولگ زد.

 

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران که سال گذشته با وجود تمام نفرات بزرگسال در ضربات پنالتی موفق به پیروزی برابر اوکراین شده بودند، امشب در حالی که پنج بازیکن زیر ۲۱ سال در فهرست خود داشتند، توانستند با نتیجه ۶ بر ۳ این تیم را شکست دهند و در پرشین کاپ ۲۰۱۸ به امتیاز ۶ برسند.

 

پیش از دیدار تیم‌های ایران و اوکراین، تیم اسپانیا موفق به پیروزی ۳ بر یک مقابل آذربایجان شده بود.

 

تیم‌های ملی فوتبال ساحلی اوکراین و آذربایجان از ساعت ۱۶ فردا آخرین مسابقه خود در پرشین کاپ را انجام می‌دهند و از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ایران و اسپانیا که ۶ امتیازی هستند، دیدار پایانی این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

 

1279432

 

1279433

 

1279431

 

1279430

 

1279429

 

1279428

 

عکس‌ها از: مهدی جعفری

دیدگاه‌ها