کد خبر : 1501051 | 08 بهمن 1396 ساعت 16:47 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه از قلعه‌نوئی مشاوره می‌گیرم

خالد شفیعی: در اف سی سئول حالم خوب نبود

مدافع ذوب آهن معتقد است انتخاب این تیم برای ادامه فوتبالش، بهترین تصمیمی بود که می توانست در این مقطع زمانی بگیرد.

خالد شفیعی: در اف سی سئول حالم خوب نبود

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی که مدتی را به همراه اف سی سئول حضور در لیگ کره جنوبی را تجربه کرد، در تعطیلات نیم فصل به لیگ برتر بازگشت و ذوب آهن را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد. او در دیدار مقابل استقلال خوزستان اولین بازی اش برای ذوب آهن را انجام داد و با پرتاب های بلند اوتش روی گل دوم تیمش موثر بود. شفیعی در مورد چرایی بازگشتش به لیگ برتر گفت: در پستی که من بازی می کردم، بازیکنان ملی پوشان زیادی حضور داشتند که همیشه آنها در اولویت بودند که طبیعی هم بود ولی این برایم قابل تحمل نبود. از طرفی یکی دو بار مصدومیت بدی گریبانگیرم شد و در مجموع روحیه و فکرم در آنجا خوب نبود.
او ادامه داد: علی رغم پیشنهادات خوبی که داشتم به خصوص از لیگ تایلند به نظرم بهترین راه برای من، بازگشت به لیگ برتر خودمان بود. من در همین لیگ خودمان نیز پیشنهادات خوبی داشتم که اتفاقا شرایط به مراتب بهتری هم نسبت به ذوب آهن داشتند اما تصمیم من حضور در کنار آقای قلعه نوئی بود.


مدافع ذوب آهن در مورد شرایط این روزهای تیمش گفت: ذوب آهن همیشه ساختار قانونمندی داشته و برعکس خیلی از تیم ها یک مدیر فوتبالی کاربلد بالای سر خود دارد. شما دیدید که مدیران تیم در نیم فصل اول پای کادر فنی خود ایستادند و حالا شاهد روند عالی تیم هستیم.


او ادامه داد: من سالهاست با امیرخان رابطه صمیمی دارم و در مقاطع مختلف از ایشان مشاوره می گیرم. به نظرم الان هم ذوب آهن بهترین انتخاب بود و می توانم با این تیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانم. تیم در نیم فصل مهره های ارزشمندی جذب کرده و با بازیکنان خوبی هم که در اختیار دارد، قطعا می توانیم حضورمان در بالای جدول را تثبیت کنیم.


شفیعی پیرامون دیدار حساس تیمش مقابل استقلال نیز گفت: من سال قبل با پیراهن تراکتورسازی دو بار موفق به شکست استقلال شدم و در هر دو دیدار نیز با پرتاب های بلند من تیم به گل رسید. درست است که آنها با حضور شفر به یکی از تیم های خوب لیگ تبدیل شده اند اما مطمئن باشید با ادامه روند خوب مان 3 امتیاز این بازی خانگی را از آن خود خواهیم کرد. به نظرم استقلال شفر انسجام خاصی دارد و به معنای واقعی تبدیل به تیم شده است. با توجه به رقابت نزدیک دو تیم در جدول این بازی 6 امتیازی محسوب می شود.


او در مورد دیدار پلی آف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما بازی آسانی نداریم و به نظرم برای موفقیت مقابل تیم های ناشناخته باید در نهایت تمرکز بازی کرد. امیدوارم این بازی را ببریم تا فوتبال اصفهان نماینده شایسته ای در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

دیدگاه‌ها