کد خبر : 1499169 | 30 دی 1396 ساعت 18:31 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات سرپرست "نماینده تهران" درباره شرایط این تیم؛

پشت پرده شایعات تیم بدون نام والیبال بانوان

حمیرا روزبهانی سرپرست تیم والیبال نماینده تهران به عنوان یکی از تیم های حاضر در لیگ والیبال مطالبات خود از یک لیگ بانوان را عنوان می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بانوان والیبالیست ایران در سال جاری وخیم ترین وضعیت خود را سپری کردند جایی که برخی ستاره ها مجبور شدند تا در لیگ شرکت نکنند و سایرین با مشکلات ریز و درشتی همراه هستند. برخی تیم ها بدون حامی مالی هستند و یا سایر تیم ها از شرایط مالی بدی رنج می برند.


"نماینده تهران" نامی یکی از تیم هایی است که در لیگ والیبال بانوان حاضر است و حامی دقیقی از این تیم پشتیبانی نمی کند. حمیرا روزبهانی سرپرست این تیم درباره وضعیت تیم خود می گوید:« در ابتدا قرار بر این شد از محل مالیات والیبالیست های آقایان تیم بانک سرمایه تیم بانوان تشکیل شود اما آنها تنها حاضر به پرداخت این هزینه شدند و تیم داری را به فدراسیون سپردند. حامی دیگر قرار بود در ابتدا هزینه های جاری و سایر مخارج را تامین کند که در نهایت این اتفاقات رخ نداد و ما با نام نماینده تهران در لیگ حاضر شدیم.»


او در ادامه افزود:«در حال حاضر مشکل حاد مالی نداریم و بازیکنان 30 درصد از مبالغ قراردادهای خود را گرفته اند و هزینه ها تامین می شود اما در نهایت باید مدیریت دقیقی در هزینه ها صورت گیرد. برای مثال ما تنها یک دست لباس برای بازیکنان تدارک دیده ایم و هزینه های اضافی را تا حد زیادی به صفر رسانده ایم تا تیم در مشکلات گیر نکند. فدراسیون به صورت خرد خرد از محل مالیات تیم آقایان بانک سرمایه بودجه را به تیم تزریق می کند و امیدواریم بدون مشکل تیم تا آخر لیگ به کار خود پایان دهد.»


روزبهانی در پایان گفت:« شرایط ما حاد نیست اما ما می خواهیم مثل تیم های آقایان به ما توجه شود. سال گذشته همین بانک سرمایه تیم بانوان داشت که در رسانه ها به خوبی فعالیت آنها پوشش داده شد و تیم از همه طرف کار خود را به خوبی انجام داد اما امسال آن اتفاق رخ نداد. قانون بر این است هر تیمی که در رده آقایان فعالیت می کند باید تیم بانوان هم داشته باشند اما معمولا هر قانونی 100 تبصره دارد و اگر نخواهند انجام دهند انجام نمی دهند. من شاهد این موضوع بودم که خانم صادقی نایب رییس بانوان فدراسیون چه قدر برای پا گرفتن هر چه بهتر لیگ تلاش کردند اما شرایط اقتصادی و بسیاری از مسائل دیگر دست به دست هم دادند که اوضاع امسال این طور شود.»

 

1277523

 

1277524

 

1277525

دیدگاه‌ها