کد خبر : 1499159 | 30 دی 1396 ساعت 17:57 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز به ریکاوری روحی دارم

دلفی: کار جوانها در اس.خوزستان سخت‌تر شده

مهاجم جوان استقلال خوزستان معتقد است با برطرف شدن مشکلات روحی اش به مهاجم دلخواه عبدالله ویسی تبدیل خواهد شد.

دلفی: کار جوانها در اس.خوزستان سخت‌تر شده

به گزارش "ورزش سه"، یونس دلفی مهاجم جوان استقلال خوزستان در مورد تساوی این هفته تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: ما در نیم فصل دوم عهدی با خودمان بستیم که در خانه حریف نبازیم و در زمین خودمان هم ببریم. خدا را شکر که در بازی پارس جنوبی جم توانستیم به هدف مان برسیم. هرچند ما در همه بازی ها قصد 3 امتیاز داریم اما با این شرایط تساوی در خانه حریف نیز ارزشمند است.


او ادامه داد: با این نتایج و حضور در رده پانزدهم جدول ما در خطر سقوط هستیم و باید مراقب باشیم. با این شرایط خطر سقوط ما را تهدید می کند اما با تمام توان به کارمان ادامه می دهیم و هنوز هم می گوییم می توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم. شک نکنید با یک برد خوب می توانیم به جدول برگردیم و خودمان را بالا بکشیم.


دلفی با اشاره به بازیکنان خوبی که در نیم فصل توسط تیمش جذب شده تصریح کرد: ما در نیم فصل بازیکنانی خوبی جذب کردیم ولی یکی دو بازی بدشانسی آوردیم. دانیال ماهینی، شریفات و شریفی به ما اضافه شده اند ولی این کار را برای بازیکنان جوانان سخت تر کرده است. این به نفع تیم است چرا که ما باید بجنگیم تا در ترکیب اصلی حضور داشته باشیم.


مهاجم استقلال خوزستان در مورد عدم گلزنی اش در هفته های اخیر گفت: واقعا شرمنده مردم خوزستان و آقای ویسی هستم. من در هفته های اخیر از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشتم و آنقدر بد بودم که آقای ویسی می توانست مرا از ترکیب بیرون بگذارد. هیچ عامل بیرونی در این موضوع دخالتی نداشت و یک مسئله کاملا شخصی بود. من برای بازی این هفته مقابل ذوب آهن سه کارته هستم، از طرفی متاسفم که نمی توانم تیم را همراهی کنم و از طرفی خوشحالم محروم شدم. به نظرم این فرصت خوبی است که خودم را ریکاوری کنم و بروم به خانواده ام سری بزنم. خب مدتهاست من از خانواده ام دور هستم و نیاز دارم که یک تجدید انرژی بکنم.


او ادامه داد: من به مردم خوزستان و آقای ویسی قول داده ام که بعد از این هفته بتوانم روند خوبی داشته باشم و با یک ذهن باز و روحیه خوب برای تیمم بازی کنم. قول می دهم که در ادامه بتوانم مهره موثری برای تیم باشم و بتوانیم شاهد ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر باشیم.


دلفی در پایان در خصوص تیم آینده اش خاطرنشان کرد: من در نیم فصل پیشنهادات زیادی داشتم ولی تصمیم گرفتم تا پایان فصل در استقلال خوزستان بمانم چون اینجا احساس راحتی می کنم. ماندن در اهواز برای من خوب بود تا بتوانم تجربه لازم را کسب کنم و به سطح خوبی از پختگی برسم. من کارهایی انجام داده ام و ان شاء الله آخر فصل یک انتخاب خوب خواهم داشت.

دیدگاه‌ها