کد خبر : 1499127 | 30 دی 1396 ساعت 16:50 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

برایتون 0-4 چلسی

پیروزی پرگل چلسی در زمین برایتون

چلسی در دیداری برتر موفق شد با چهار گل بر برایتون غلبه کند و یک بار دیگر به رده سوم جدول بازگردد.

پیروزی پرگل چلسی در زمین برایتون

به گزارش "ورزش سه"، چلسی هفته گذشته در استمفوردبریج برابر لستر متوقف شد تا جایگاه سومی خود را به لیورپول بدهد. آبی ها این هفته میهمان تیم رده شانزدهمی برایتون بودند تا با یک پیروزی احتمالی، بار دیگر به رده سوم بازگردند.

 

چلسی خیلی زود و در 6 دقیقه، برایتون را در حضور هوادارانش مات کرد.

 

 

1277496

 

 

ابتدا ادن هازازد در دقیقه 3 روی پاس موزس که پس از برخورد به مدافع حریف تغییر جهت داده بود، با یک ضربه دقیق توانست چلسی را به گل برساند. این صدمین گل ستاره بلژیکی در لیگ بود. 64 گل با پیراهن چلسی در لیگ جزیره و 36 گل هم با لیل در لیگ فرانسه.

 

 

1277494

 

 

سه دقیقه بعد نوبت به ویلیان رسید تا چلسی را به گل برساند. پس از چند پاس متوالی که بین بازیکنان چلسی ردو بدل شد، باتشوایی به زیبایی ویلیان را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و شوت سرکش و زیرطاقی ستاره برزیلی، گل دوم را برای آبی های لندن به همراه داشت.

 

 

1277495

 

 

هر دو تیم در دقایق باقیمانده از نیمه اول فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و چلسی با همان برتری دو گله رختکن رفت.

 

برایتون نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و دقیقه 51 تا آستانه زدن گل هم پیش رفت اما ضربه سر شیرجه ای پراپر روی سانتر اسکلوتو به تیر عمودی دروازه برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران حاضر در ورزشگاه بلند شود.

 

 

1277492

 

 

چلسی ده دقیقه بعد پاسخ این حمله را داد. ضربه کاشته ویلیان پس از برخورد با دستان گلر برایتون به تیر عمودی برخورد کرد تا چلسی با بدشانسی به گل سوم نرسد.

 

دقیقه 77 کار برای برایتون تمام شد. یک حرکت انفرادی از هازارد و پیشروی او تا پشت محوطه جریمه بدون اینکه بازیکنی از برایتون مزاحم او شود، فرصت مناسبی برای شوتزنی فراهم آورد و در نهایت ضربه فنی دقیق ستاره بلژیکی در جهت خلاف گلر برایتون به تور نشست. به این ترتیب چلسی برتری خود را به سه گل رساند.

 

 

1277488

 

 

این پایان کار نبود و چلسی دقیقه 88 حساب کار را 4-0 کرد. یک پاس عمقی بلند از موسوندا برای موزس، کنترل خوب این بازیکن و یک بغل پا در مصاف تک به تک، چهارمین گل را نیز برای چلسی به همراه داشت.

 

به این ترتیب چلسی با این برد 50 امتیازی شد و موقتا بالاتر از لیورپول در رده سوم قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها