کد خبر : 1499124 | 30 دی 1396 ساعت 16:04 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماه‌ عسل قلعه‌نویی در آغاز نیم فصل های دوم

سرمربی موفق این روزهای ذوب آهن به نتیجه گیری در نیم فصل دوم عادت دارد.

ماه‌ عسل قلعه‌نویی در آغاز نیم فصل های دوم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی همچنان در نیم فصل دوم در نتیجه گیری موفق عمل می کند و نتایج قابل قبولی را کسب کرده است. تیم تحت هدایت او در 5 دیدار ابتدایی نیم فصل دوم، 4 برد و یک مساوی کسب کرده تا با 13 امتیاز با اختلاف بهترین تیم نیم فصل باشد.


3 تجربه قبلی امیر قلعه نویی نشان می دهد که او همواره به کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم عادت دارد و این نتایج اتفاق جدیدی در مسیر فوتبالی او نیست.
قلعه نویی در لیگ سیزدهم با استقلال، دو مساوی و سه برد در شروع نیم فصل دوم کسب کرد تا 11 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را به حساب خود واریز کرده باشد.


در لیگ چهاردهم با استقلال نیز شرایط برای قلعه نویی به همین شکل بود و او توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. سرمربی اسبق آبی ها در شروع نیم فصل دوم لیگ چهاردهم به مانند ذوب آهن 4 برد و یک مساوی کسب کرد و توانست 13 امتیاز به حساب آبی ها واریز کند.


قلعه نویی در تبریز هر چند به مانند دیگر تجربه های خود موفق عمل نکرد اما در 5 دیدار ابتدایی نیم فصل دوم، 2 برد، 2 مساوی و یک شکست کسب کرد تا 8 امتیاز به اندوخته خود اضافه کند.
جمع بندی این 4 فصل نشان می دهد امیر قلعه نویی در 20 دیدار ابتدایی نیم فصل های دوم خود، تنها یک باخت کسب کرده و در 13 دیدار موفق شده تا به برتری دست پیدا کند.


5 دیدار ابتدایی نیم فصل های دوم، بهترین دوران تیم های تحت هدایت امیر قلعه نویی محسوب می شود و همواره تیم های تحت هدایت او در این مقطع از فصل عملکرد درخشانی را به جای گذاشته اند. سرمربی با سابقه ذوبی های اصفهان در صورت ادامه این روند می تواند با خیالی آسوده از کسب سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ حاضر شود و البته نیم نگاهی نیز به موفقیت در آسیا نیز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها