کد خبر : 1498170 | 26 دی 1396 ساعت 18:17 | 83.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس-فیروز؛ به یاد عجیب‌‌ترین پنالتی (عکس)

پرسپولیس این هفته در حالی به مصاف گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی می‌رود که سرمربی حریف پیش از این یک روز تاریخی در استادیوم آزادی رقم زده است.

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی، سرمربی گسترش فولاد تبریز که توانسته از زمان حضورش روی نیمکت این تیم با کسب نتایج فوق العاده آنها را از قعر جدول جدا کند، این هفته رقابتی دیدنی با برانکو ایوانکوویچ پیش رو خواهد داشت.


البته یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های فیروز کریمی با پرسپولیس را می‌توان روی نیمکت ملوان دانست؛ جایی که تیم او در آزادی موفق شد در جدالی دیدنی شاگردان حمید درخشان را شکست دهد. در آن بازی پرسپولیس صاحب یک فرصت ایده آل از روی ضربه پنالتی نیز شد که مازیار زارع موفق شد با پوشیدن پیراهن دروازه‌بانی و دستکش به دست آن را مهار کند و در ادامه با درخشش خود ملوان را به پیروزی در این بازی علیرغم یک یار کمتر برساند.


فیروز کریمی در پایان آن بازی و در واکنش به گرفتن پنالتی توسط مازیار زارع گفت: شانسی بود مازیار تا زمانی که در وسط زمین حضور داشت برای ما خوب بازی کرد و تا قبل از دروازه‌بان شدنش عالی بود. در آن لحظه که در آن دروازه قرار گرفت هندوانه هم به سمتش پرت می‌کردید، نمی‌توانست بگیرد و فرق توپ و هندوانه را نمی‌دانست؛ خدا کمک کرد.


سرمربی سابق ملوان در خصوص اینکه آیا به مازیار زارع برای تشخیص جهت پنالتی کمک کرده بود گفت: من نگفتم که بازیکن پرسپولیس به کدام سمت پنالتی می‌زند، فقط به زارع اشاره کردم که برو به وسط دروازه بایست که او فکر کرد می‌گویم بازیکن پرسپولیس پنالتی را به سمت چپ می‌زند. به هر حال اکنون مازیار زارع دروازه‌بانی است که می‌تواند در سطح ملی هم کار کند؛ ولی باید بگویم که نه من پنالتی‌خوان هستم و نه زارع پنالتی‌گیر من کشککی حرفی زدم و او هم شانسی پنالتی را گرفت.

 

1276556

 

1276555

 

1276557

 

1276554

 

دیدگاه‌ها