کد خبر : 1498155 | 26 دی 1396 ساعت 17:15 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

با لطیفی در جام جهانی بودیم

دین‌محمدی: ابتدا ماندن در لیگ، سپس رتبه مناسب

سرمربی شهرداری تبریز می گوید زمانی که به تبریز آمدم چون شرایط تیم خوب نبود فقط هدفم این بود که تیم را نگه دارم و الان هم هدفمان همین است که تیم را نگه داریم. بعد به فکر رتبه‌ای خوب و مناسب هستیم.

دین‌محمدی: ابتدا ماندن در لیگ، سپس رتبه مناسب

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی که این روزها روی نیمکت شهرداری تبریز می نشیند، تیمش به دو پیروزی پیاپی در بازی های اخیر دست پیدا کرد تا تبریزی ها جایگاه بهتری به نسبت گذشته در جدول رده بندی پیدا کنند. او در رابطه با تیم شهرداری تبریز گفت: ما نیم فصل اولم عالی نبودیم؛ اما بد هم کار نکردیم و شهرداری از زمانی که من به تبریز آمدم، توانست 9 امتیاز در نیم فصل اول جمع‌آوری کند. ضمن آنکه آن موقع شرایط تیم خیلی خوب نبود.


او درباره نتیجه گیری تیمش در دیدارهای اخیر ادامه داد: در نیم فصل دوم باتوجه به جدایی 9 بازیکن تغییرات زیادی ایجاد کردیم و 4 بازیکن بزرگسال به اینجا آوردم و مابقی کمبودهایمان را توسط بازیکنان امید و زیر 23 سال پر کردم. با همین جمع‌بندی انسجام تیمی به وجود آوردیم که امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.


سرمربی شهرداری درباره دیدار بعدی این تیم گفت: ما موفقیت و پیروزی بازی مقابل ماهشهر را به فراموشی سپردیم و آماده رقابت با اکسین هستیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از آن بازی هم با موفقیت گذر کنیم. اکسین تیمی خوب و مربی بادانشی بالای سر خود دارد و همیشه با تاکتیک دور از ذهن مقابل حریفانش کار را برای تیم‌های مقابل سخت می‌کند.


دین محمدی ادامه گفت: علی لطیفی دوست و رفیق چندین ساله‌ام است و در جام‌جهانی با هم بودیم. او مربی توانمندی است ولی رقابت است دیگر؛ امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم.


او در پایان گفت: زمانی که به اینجا آمدم چون شرایط تیم خوب نبود فقط هدفم این بود که تیم را نگه دارم و الان هم هدفمان همین است که تیم را نگه داریم. بعد به فکر رتبه‌ای خوب و مناسب هستیم.

دیدگاه‌ها