کد خبر : 1496456 | 19 دی 1396 ساعت 12:48 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

در انتخابات پیروز شوم، از مدیریت آزادی استعفا می‌دهم

واکنش طباطبایی به شایعه حمایت وزارتخانه و مشحون

کاندیدای ریاست فدراسیون بسکتبال گفت: این‌که می‌گویند گزینه وزارت ورزش هستم، درست نیست.

واکنش طباطبایی به شایعه حمایت وزارتخانه و مشحون

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال، بحث های حاشیه ای پیرامون این انتخابات هم داغ شده است. در روزهای اخیر و بعد از تایید صلاحیت 11 کاندیدا، شایعاتی پیرامون حمایت وزارت ورزش و همچنین رییس سابق فدراسیون از یک کاندیدای خاص شنیده می شود.


روز گذشته محمود مشحون در گفت و گو با "ورزش سه" موضوع حمایت از مدیرمجموعه ورزشی آزادی تهران برای پیروزی در انتخابات بسکتبال را رد کرد. با این حال همچنان برخی از اهالی این رشته معتقدند انتخابات در حال مهندسی شدن است.


برای پیگیری همین ماجرا با سیدحسن طباطبایی، مدیر فعلی مجموعه ورزشی آزادی تهران که از او به‌عنوان گزینه وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون بسکتبال نام برده می‌شود، تماس گرفتیم. او در این باره به "ورزش سه" گفت:

«وزارت ورزش مثل سایر فدراسیون‌ها در انتخابات بسکتبال هم از کسی حمایت نمی‌کند. من برنامه‌های زیادی دارم و تلاش می‌کنم رضایت اعضای مجمع را جلب کنم اما این‌که می‌گویند گزینه وزارت هستم، درست نیست.»


وی در واکنش به این‌که گفته می‌شود با حمایت مشحون مواجه شده، می‌افزاید: «مشحون سرمایه بزرگی برای بسکتبال و ورزش کشور است. صحبت خاصی بین من و ایشان نبوده و نباید به حاشیه‌ها توجه کرد. امیدوارم هر اتفاقی که برای بسکتبال روز شنبه رخ می‌دهد، باعث پیشرفت این رشته شود.»


طباطبایی همچنین در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت پیروزی در انتخابات دوشغله خواهدشد، خاطرنشان می کند: «امیدوارم بتوانم رأی اعتماد اهالی بسکتبال را بگیرم و اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا تمام تمرکزم روی بسکتبال است و از مدیریت مجموعه آزادی استعفا خواهم داد.»

دیدگاه‌ها