کد خبر : 1481350 | 25 آذر 1396 ساعت 18:52 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتوتگارت 0-1 بایرن

پیروزی دشوار بایرن در زمین اشتوتگارت

بایرن مونیخ در دیداری که برای پیروزی در آن به دردسر افتاده بود، در نهایت با گل مولر موفق به کسب سه امتیاز شد.

پیروزی دشوار بایرن در زمین اشتوتگارت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با حاشیه امنیتی 9 امتیازی نسبت به تیم دوم و پس از پیروزی بر کلن به زمین اشتوتگارت رده چهاردهمی آمده بود تا یک سه امتیاز دیگر را به اندوخته هایش اضافه کند.

 

از همان ابتدای بازی مشخص بود که روند بازی به چه شکل پیش خواهد رفت. بایرن تیم حمله کننده بود و اشتوتگارت چشم به ضد حملات داشت.

مونیخی ها تیم برتر میدان بودند و می توانستند خیلی زود توسط لواندوفسکی به گل برسند ولی ضربه او از درون محوطه جریمه آرام بود و گلر اشتوتگارت کار مشکلی برای مهار آن نداشت.

 

 

1260321

 

 

بایرن دقیقه 30 می توانست توسط تولیسو هم به گل برسد. ستاره فرانسوی با پاس خامس در حالت تک به تک با گلر اشتوتگارت قرار گرفته ولی ضربه او بد نواخته شد و گلر میزبان با پا آن را برگشت داد.

 

کمی بعد روی یک ضربه کرنر ابتدا ویدال و سپس خامس و متس هوملس در شلوغی محوطه جریمه به توپ ضربه زدند ولی در نهایت توپ در اختیار گلر اشتوتگارت قرار گرفت.

 

 

1260333

 

 

میزبان در اواخر نیمه، روی ضد حمله دو بار صاحب بخت گلزنی شد ولی اولریش(گلر بایرن) همه را ناکام گذاشت.

 

نیمه دوم هم اشتوتگارت پرس شدید را در دستور کار داشت و بایرن تلاش دوباره ای برای رسیدن به گل آغاز کرد.

تلاش هایی که سرانجام دقیقه 79 به ثمر نشست.

 

 

1260332

 

 

پس از چند موقعیت خوبی که بایرن از دست داد، در نهایت توماس مولر ناجی مونیخی ها شد. او پاس کومان را از درون محوطه جریمه و از زاویه ای بسته با پای چپ به تور دروازه اشتوتگارت رساند تا بایرن بالاخره از میزبان خود پیش بیفتد.

 

بازی در حال اتمام بود که زوله با یک بی احتیاطی عجیب درون محوطه جریمه مرتکب پنالتی شد تا اشتوتگارت بهترین بخت برای زدن گل تساوی را پیدا کند.

این ضربه را اولریش، گلر بایرن مهار کرد تا بایرن مونیخ سه امتیاز حساس بازی را در دقیقه پایانی از دست ندهد.

 

با این پیروزی بایرن 41 امتیازی شد.

دیدگاه‌ها