کد خبر : 1481247 | 25 آذر 1396 ساعت 11:17 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

اورسجی: همسرم دیگر دبیر فدراسیون نخواهد بود

واکنش رییس جدید کبدی به خانوادگی بودن فدراسیون

رییس جدید فدراسیون کبدی گفت: ساختار فدراسیون هم قطعا تغییر خواهد کرد و دیگر خانوادگی نخواهد بود.

واکنش رییس جدید کبدی به خانوادگی بودن فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، عباس اورسجی بعد از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون کبدی اظهار داشت: خوشحالم که اعضای مجمع به من اعتماد کردند و این بار سنگینی را روی دوش من می گذارد. امیدوارم بتوانم در آینده با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی 2018 خیلی زود فدراسیون را سروسامان دهیم.


وی درباره انصراف مقصودلو عنوان کرد: به نظرم مقصودلو بعد از 20 سال اداره انجمن و سپس فدراسیون کبدی دیگر خسته شده بود. او می خواست فضا را به جوانترها بدهد و دلیل کناره گیری اش اصلا حواشی اخیر نبود.


رییس فدراسیون کبدی در خصوص حواشی مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا شاید بهتر بود که در زمان دیگری برگزار می شد. به هر حال مسابقات بزرگی بود و اگر موافقت صورت می گرفت، بعد از انتخابات انجام می شد، بهتر بود. 


اورسجی در واکنش به خانوادگی اداره شدن فدراسیون و رابطه فامیلی اش با مقصودلو گفت: ما تصمیم داریم از این پس در اداره فدراسیون تجدید نظر کرده و در مجموع کار جدیدی را آغاز کنیم. ساختار فدراسیون هم قطعا تغییر خواهد کرد و دیگر خانوادگی نخواهد بود. البته مهم رای اعضای مجمع بود که به من اعتماد کردند. 


وی در خصوص اینکه 6 نفر از اقوامش در فدراسیون هستند و آیا همسرش به عنوان دبیر به کارش ادامه می دهد، بیان داشت: متاسفانه برخی سیاه نمایی ها صورت گرفت. این تعداد از اقوام من در فدراسیون نیستند. همسرم نیز فقط 10 روز به خاطر اینکه انتخابات برگزار شود، سرپرست دبیری فدراسیون شد.

دیدگاه‌ها