کد خبر : 1481221 | 25 آذر 1396 ساعت 09:41 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

مانور مربیگری سیدجلال روی نیمکت پرسپولیس

مدافع باتجربه پرسپولیس در حالی که یک فصل دیگر به پایان قراردادش با این تیم باقی مانده، روزهای خوبی را به همراه برانکو پشت سر می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، مدافع 35 ساله پرسپولیس که با تجربه بالای خود رهبری این تیم را در فاز دفاعی و درون زمین به بهترین شکل پشت سر می‌گذارد، یک فصل دیگر از قراردادش با این تیم باقی مانده است و البته کم کم خود را مهیای دور جدید دوران حرفه‌ای می‌کند.

 


سیدجلال که در دیدار مقابل بادران تهران بعد از نمایش درخشان در چند دیدار اخیر نیمکت نشین شد تا استراحت کند، با استرس بالا از روی نیمکت نیز نگران نتیجه و شرایط بازی بود. او بارها با برخاستن از روی نیمکت نکات لازم را در کنار برانکو به بازیکنان داخل زمین منتقل می‌کرد و نشان داد از کاریزمای جالبی برای دوران مربیگری در آینده برخوردار است.


سیدجلال که در دوران بازیگری خود تجربه شاگردی در کنار مربیان بزرگی مثل علی دایی، برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نویی، کارلوس کی‌روش، لوکا بوناچیچ و ... را در کارنامه دارد، با توجه به قدرت رهبری که در سال‌های اخیر از خود به جا گذاشته مسلما در آینده قادر خواهد بود به مربی بزرگی در فوتبال ایران تبدیل شود و نیمکت جالب توجهی را به خود اختصاص دهد. او روز گذشته مانور مربیگری خود را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ پشت سر گذاشت و از آن به بهترین شکل ممکن سربلند خارج شد.


(عکس: امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها