کد خبر : 1481134 | 24 آذر 1396 ساعت 20:24 | 177.2K بازدید | 0 دیدگاه

عمر عبدالرحمن – الهلال شدنی نیست؟

سربازی؛ مانع ستاره فوتبال آسیا برای انتقال بزرگ

یکی از روزنامه های اماراتی در رابطه با انتقال ستاره فوتبال آسیا به باشگاه الهلال خبر می دهد عموری به دلیل مسائل مربوط به خدمت سربازی نمی تواند از امارات خارج شود.

سربازی؛ مانع ستاره فوتبال آسیا برای انتقال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، گویا موضوع خدمت سربازی، علاوه بر فوتبال ایران، در کشورهای دیگر نیز قسمتی از معادلات ورزشی را به خود اختصاص می دهد. موضوعی که گویا این بار یقه یکی از ستاره های فوتبال آسیا را گرفته و مانع از انتقالی بزرگ در سطح آسیا خواهد شد.


چند روز پیش شنیده بودیم عمرعبدالرحمن، ستاره فوتبال امارات مورد توجه مسئولان تیم الهلال عربستان قرار گرفته تا طی قراردادی به عضویت تیم دوم لیگ قهرمانان آسیا در بیاید. این موضوع که قطعیت فراوانی یافته بود گویا اکنون به دلیل خدمت سربازی عموری، دستخوش تغییراتی خواهد شد.


روزنامه 24 امارات در این باره آورده است که عموری به دلیل اینکه سرباز است فعلا نمی تواند به پیشنهادات خارجی خود فکر کند.

 

1260133


این روزنامه در ادامه به نقل از عمرعبدالرحمن می نویسد من علاقه مند به حضور در لیگ های خارجی و پاسخ مثبت دادن به پیشنهاداتم هستم، چرا که خارج از کشور بازی کردن باعث پیشرفت بازیکن می شود؛ اما به دلیل اینکه اکنون درگیر خدمت سربازی هستم نمی توانم به پیشنهادات خارجی فکر کنم.


البته ذکر این نکته نیز در رابطه با انتقال این ستاره به جمع الهلالی ها نیز حائز اهمیت است که غانم الحاجری، رئیس هیات مدیره باشگاه العین در توئیتر رسمی باشگاه العین عنوان کرده عموری بازیکن مهمی برای ماست و ما نیز به این راحتی او را از دست نمی دهیم.

 

1260134


العین امارات در صورتی که بتواند در بازی پلی آف از سد ملکیه بحرین عبور کند و به مرحله گروهی برسد در کنار الهلال عربستان که دو باشگاه اصلی این انتقال محسوب می شوند به همراه استقلال تهران در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2018 قرار گرفته اند و در صورت انتقال و یا عدم انتقال عموری، این بازیکن به مانند فصل قبل، در رقابت های پیش رو نیز با آبی پوشان تهرانی برخورد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها