کد خبر : 1480641 | 22 آذر 1396 ساعت 12:24 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابمان سفارشی نبود؛ صالحی‌امیری بهترین گزینه است

پاسخ مشحون به حواشی انتخابات کمیته المپیک و بسکتبال

رییس سابق فدراسیون بسکتبال گفت: من وقتی به فدراسیون آمدم، یک حلبی هم در فدراسیون نداشتیم؛ اما الان بیش از ۸۰ مدال داریم که ۷۰ تای آنها مدال طلا است.

پاسخ مشحون به حواشی انتخابات کمیته المپیک و بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، محمود مشحون که چندی پیش بعد از سال های طولانی حضور در راس فدراسیون بسکتبال به دلیل بازنشستگی مجبور به کناره گیری از سمتش شد، همچنان به عنوان عضو اجرایی کمیته ملی المپیک به کار خودش ادامه می دهد.


چند روز قبل کارشناسان خبره کمیته ملی المپیک برای انتخابات پیش رو معرفی شدند که نام مشحون هم در میان آنها دیده می شد. البته انتقاداتی به این لیست وارد شده که در گفت و گوی "ورزش سه" با مشحون آنها را بررسی کردیم.

 

 

  • انتخاب کارشناسان خبره سفارشی نبود


فقط من برای کارشناسان خبره رای نداشتم، بلکه تمام اعضای هیات اجرایی در این خصوص نظر دادند. حالا این مساله که بخواهم پاسخ انتقادات را بدهم، به من مربوط نمی شود. هیچ انتخابی در حوزه انتخاب کارشناسان خبره سفارشی نبوده و همه اعضا متفق القول روی ۵ نفری که انتخاب شدند، نظر داشتند.

 

 

  • صالحی امیری بهترین گزینه است


نمی دانم چرا به انتخاب صالحی امیری انتقاد می شود. اگر او حاضر شود برای ریاست کمیته ملی المپیک پا پیش بگذارد که یکی از بهترین و با ارزش ترین ها است. به نظرم صالحی امیری در همان ۲، ۳ ماهی که در وزارت ورزش بود، اقدامات با ارزشی انجام داد و مورد احترام همه است. از نظر من صالحی امیری بهترین گزینه برای ریاست کمیته ملی المپیک محسوب می شود.

 

 

  • تصمیمی برای ورود به انتخابات نگرفتم


با اینکه به عنوان یکی از کارشناسان خبره انتخاب شدم و می توانم برای چند پست در انتخابات کاندیدا شوم؛ اما هنوز تصمیمی در این باره نگرفتم. بهتر است درباره انتخاب بنده هم از بقیه سوال کنید چون من خودم جزو منتخب ها هستم و درست نیست که حرفی در این باره بزنم. در روزهای آینده تصمیم می گیرم که آیا برای انتخابات کاندیدا شوم یا خیر.

 

 

  • از پریچهره انتظار این همه محبت را نداشتم


من چند روز قبل به دعوت پریچهره در فدراسیون بسکتبال حاضر شدم. صحبت هایی درباره اقدامات صورت گرفته در فدراسیون انجام دادیم. البته از رفتاری که ایشان با من داشت، لذت بردم. واقعا انتظار این همه محبت را نداشتم. پریچهره که به عنوان سرپرست فدراسیون فعالیت می کند، انسان باتجربه ای است.

 

 

  • من گزینه ای در انتخابات ندارم


برخی از دوستان قبل از اینکه برای ریاست فدراسیون بسکتبال ثبت نام کنند، با من تماس گرفتند و کسب رخصت کردند. با این حال که آنها برای من احترام قائل شدند؛ اما من می گویم که هر کسی در خودش این توانایی را می بیند که می تواند به بسکتبال کمک کند، نباید مانع آن شد. به من ربطی ندارد که چه کسانی ثبت نام می کنند و من هم از کسی اسم نمی برم.

 

 

  • وقتی من آمدم، یک حلبی هم نداشتیم!


نمی دانم برخی انتقادات چرا بعد از رفتن من هم ادامه دارد. می گویند بسکتبال فردی را برای مدیریت در فدراسیون نساخته است! آنهایی که ساختیم را چه کار کردید؟ من وقتی به فدراسیون آمدم، یک حلبی هم در فدراسیون نداشتیم؛ اما الان بیش از ۸۰ مدال داریم که ۷۰ تای آنها مدال طلا است.

دیدگاه‌ها