کد خبر : 1480417 | 21 آذر 1396 ساعت 13:22 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

اداره کل ورزش جوانان نامه داد:

مالکیت جهانیان بر نفت منتفی شد

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران طی نامه ای به رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت اعلام کرد که صدور مجوز واگذاری باشگاه نفت به شرکت طلائیه منتفی است.

مالکیت جهانیان بر نفت منتفی شد

به گزارش " ورزش سه" با اعلام رسمی اداره کل ورزش و جوانان و استان تهران مالکیت حمیدرضا جهانیان و شرکت طلائیه بر باشگاه نفت منتفی به نظر می رسد. امروز نامه ای با مهر و امضای رضا گل محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خطاب به رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت منتشر شد که در آن آمده :« با توجه به دستور مقام قضایی عدم اجرای تعهدات مندرج در نامه مورخه (21/6/96) بدین وسیله اشعار می دارد که صدور مجوز به نام شرکت پارس طلائیه مقدور نمی باشد. مقتضی است به منظور جلوگیری از بروز اشکال در ادامه فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت سریعا نسبت به تعیین تکلیف مالکیت و معرفی فرد و یا شرکت واجد شرایط اقدام لازم معمول گردد.»


براساس این نامه باید گفت که موضوع مالکیت حمیدرضا جهانیان و شرکت پارس طلائیه بر باشگاه نفت تهران منقضی و منتفی است.


ماجرای پیچیده نفت


از مدت ها قبل بحث پایان ماجرای مالکیت حمیدرضا جهانیان بر باشگاه نفت تهران مطرح بود تا اینکه امروز این موضوع شکل رسمی به خود گرفت. براساس مصاحبه ها و اخبار منتشره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مالکیت نفت به طور مشروط و به شرط انجام تعهدات مالی و اداری در مدت زمان معینی در اختیار حمیدرضا جهانیان و شرکت نفت طلائیه قرار گرفت اما آنطور که اداره کل ورزش و جوانان می گوید، این شرکت نتوانسته به تعهداتش عمل کند. هرچند جهانیان نیز معتقد است که از مدتها قبل می دانسته که قصد ندارند مالکیت را به او بدهند و او نیز تنها در شرایطی حاضر به هزینه کردن و انجام تعهدات باشگاه است که مالکیت را به او واگذار کنند.

اداره کل ورزش و جوانان دو ماه قبل مدتی یک ماهه به جهانیان داد و مالکیت موقت را یک ماه تمدید کرد اما به نظر نفت طلائیه نتوانست این تعهدات را انجام بدهد. جهانیان نیز بعد از اینکه متوجه شد مالکیت نفت را به او نمی دهند رسما جلوی هزینه های جاری باشگاه را هم گرفت به طوری که بازیکنان نفت در بازی های اخیر امکاناتی نظیر هتل، اتوبوس و حتی ناهار را نداشته اند. حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت نفت به کجا می رسد هرچند از مدتها قبل صحبت واگذاری این باشگاه به کسانی است که قبل از جهانیان و بهنام پیشرو این تیم را در اختیار داشتند.

 

1259518

دیدگاه‌ها