کد خبر : 1479305 | 16 آذر 1396 ساعت 12:18 | 92.7K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین کلین شیت گلر استقلال چگونه رقم خورد؟

شیرجه‌هایی به سبک سیدحسین (عکس)

در روز پایانی نیم فصل نخست لیگ هفدهم استقلال موفق شد با ثبت یکی از شیرین ترین بردهای خود بار دیگر بارقه‌ی امید برای بازگشت به روزهای اوج را زنده کند.

به گزارش "ورزش سه"، برتری سه گله برابر سپاهان به عنوان پرافتخارترین باشگاه لیگ برتری آن هم در روزهای بد و ناامیدکننده باعث شد تا استقلال یک بار دیگر بارقه ای از امید را در دل هوادارانش زنده کند، بلکه با پایان دادن به روزهای تیره و تار دوباره به جمع مدعیان قهرمانی بازگردد.

 

1258447


این برد از آن جهت برای استقلالی ها حائز اهمیت بود که هم موتور گلزنی تیم شان روشن شد، هم روال گل نخوردن های این تیم و تحکیم ساختار تدافعی ادامه پیدا کرد. اتفاقی که در رقم خوردن آن گلر جوان و باانگیزه آبی ها نقش به سزایی در آن داشت و با سوپرسیوهای دیدنی خود بارها موقعیت های صد درصد گلزنی مهاجمان سپاهان را ناکام گذاشت تا ششمین کلین شیت خود در 10 بازی که برای استقلال به میدان رفت را در لیگ برتر ثبت کند.

 

1258491


نمایش دیدنی و شیرجه هایی که به سبک سیدحسین حسینی ثبت شد نه تنها نشان داد این گلر جوان تا چه حد آماده و سرحال است، بلکه نوید ظهور یک دروازه بان ششدانگ را برای آبی های پایتخت داد تا آنها هیچ دغدغه ای از بابت مرد شماره یک خود برای ادامه فصل و حتی سال های آتی نداشته باشند و مهم تر از همه این که امیدوار به داشتن نماینده ای در بین گلرهای ایران در جام جهانی 2018 بمانند.

 

1258492


سیدحسین حسینی با کمک ساختار تدافعی استقلال که هر روز کامل تر و هماهنگ تر از روز قبل ظاهر شد با بسته نگه داشتن دروازه مقابل مهاجمان سپاهان رکورد 810 دقیقه گل نخوردن در جریان بازی را ثبت کردند که از این رکورد اگر بخواهیم گل های خورده این تیم از روی نقطه پنالتی را کم کنیم رکورد 527 دقیقه گل نخوردن برای دروازه بان آبی ها ثبت می شود.

 

1258495


آماری قابل توجه و امیدوارکننده که می تواند سیدحسین حسینی را مرد اول این روزهای استقلالی ها معرفی کند. شاید به همین خاطر هم بود که گلر آبی ها بعد از نمایش عالی و سوپرسیوهای دیدنی که مقابل سپاهان داشت با شنیدن سوت پایان بازی از سوی علیرضا فغانی شادی زاید الوصفی از خود نشان داد، شادی که نشان از رضایت او از عملکردش بعد از بازگشت به ترکیب اصلی و طی 10 هفته اخیر لیگ برتر داشت.

 

1258494

عکس‌ها: حسن فرهادی

 

دیدگاه‌ها