کد خبر : 1475245 | 29 آبان 1396 ساعت 17:57 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نیم فصل باید برخی مشکلات را رفع کنیم؛

گل‌محمدی: گل‌های سپاهان روی اشتباهات فردی بود!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد موقعیت‌های تیمش در بازی مقابل سپاهان اصفهان بیشتر از شاگردان کرانچار بوده است.

گل‌محمدی: گل‌های سپاهان روی اشتباهات فردی بود!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از شکست 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل سپاهان، در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


گل های سپاهان روی اشتباهات فردی ما بود!


بازی را خوب شروع کردیم و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. اگر به موقعیت‌های به‌دست آمده برای دو تیم نگاه کنیم، می‌بینیم که موقعیت‌های ما بیشتر بود. گل‌های سپاهان روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود.

 

اخراج نادری شیرازه تیم ما را به هم ریخت


ما گل‌های غافلگیرانه‌ای خوردیم، اما می‌توانستیم بازی را نبازیم. ما روی قدرت خط حمله حریف گل نخوردیم، ولی زمانی که بازیکن ما اخراج شد شیرازه تیم‌مان از هم پاشید. امروز بازیکن‌های بسیاری را نداشتیم و از فرصت‌ها هم چندان خوب استفاده نکردیم و همین مسئله سبب شد تا پیروز میدان نشویم.

 

ابراهیمی همچنان مصدوم است


چند بازیکن ما امروز به زور آمپول بازی کردند و مصدوم بودند. ابراهیمی نیز همچنان مصدوم است.

 

اگر موقعیت های ما گل می شد نتیجه این نمی شد


موقعیت‌هایی که داشتیم بسیار خوب بود و موقعیت‌هایی بهتر از سپاهان داشتیم. آنها شاید چهار یا پنج بار به سمت دروازه ما آمدند که یکی از آنها شوت بود، دیگری پنالتی و دیگری هم حرکت انفرادی. اگر موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل می‌شد، نتیجه غیر از این بود.

 

در نیم فصل باید برخی مشکلات را رفع کنیم


پیش از اینکه به نیم‌فصل برسیم، سه بازی حساس دیگر داریم و بیشتر تمرکز ما بر این سه بازی است. اینکه از الان به فکر نیم‌فصل باشیم، کار درستی نیست. سعی می‌کنیم در این سه بازی همه تلاش خود را انجام دهیم و برای نیم‌فصل نیز باید برخی مشکلات را رفع کنیم.

 

داور می توانست تصمیمات بهتری بگیرد


نمی‌خواهم چندان درباره داوری صحبت کنم، اما برخی تصمیمات اکبریان روی بازی تأثیرگذار بود. پنالتی و اخراج بازیکن ما را باید کارشناسان نظر بدهند، اما معتقدم داور در چند صحنه می‌توانست تصمیمات دیگری بگیرد.

دیدگاه‌ها