کد خبر : 1475160 | 29 آبان 1396 ساعت 15:45 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین شاگردان یحیی در نقش جهان

سپاهان 3- تراکتورسازی 0؛ طلائی کوبنده

سپاهان با یک نمایش خیره کننده و برتر مقابل تراکتورسازی به پیروزی پرگل و شیرینی رسید تا روزهای بد این تیم به پایان برسد.

سپاهان 3- تراکتورسازی 0؛ طلائی کوبنده

به گزارش "ورزش‌سه"، استارت گلزنی سپاهان در این بازی توسط ساسان انصاری زده شد و او در دقیقه 4 گل اول را زد و سپس در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی باز هم دروازه تراکتور را گشود. سومین گل سپاهان هم با ضربه زیبای علی کریمی در دقیقه 84 به ثمر رسید تا سپاهان با 14 امتیاز به میانه جدول صعود کند و به هوادارانش وعده روزهای بهتر بدهد.

 



فولاد مبارکه سپاهان - تراکتورسازی تبریز - ورزشگاه نقش جهان اصفهان - ساعت 14:45‏
محمدرضا اکبریان - هادی طوسی - علی اکبر نوری - محمد ملکی - ناظر: محمدعلی فروغی

 

 

اخطار:

 

سیاوش یزدانی (66) از سپاهان

محمد نادری(40، 78)-  سینا عشوری (79) از تراکتورسازی 


اخراج:

محمد نادری(78)

 

 

ترکب سپاهان: 


لی اولیویرا، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی (۴۶- مهرداد محمدی)، جلال علی محمدی، ساسان انصاری (۸۶- رضا دهقان) و مروان حسین (۶۴- رضا میرزایی)
سرمربی: زلاتکو کرانچار

 

 

ترکیب تراکتورسازی:


فرزین گروسیان، سینا عشوری، محمد نادری، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی (۳۰- حامد حسینعلی زاده (۶۷- محمد ابراهیمی))، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی (۹۰+۱- امیر اسدزاده) و فرزاد حاتمی
سرمربی: یحیی گل محمدی

 

 

شرح گل‌ها 



سپاهان (1-0): در دقیقه 5 دیدار دو تیم ساسان انصاری روی یک حرکت انفرادی که با نفوذ به محوطه جریمه همراه شد، موفق شد با شوتی زیبا و دقیق با پای راست زننده اولین گل بازی باشد.

 

 

سپاهان (2-0): پاس در عمق بازیکنان سپاهان با حرکت مروان حسین و برخورد توپ به دستان سینا عشوری یک پنالتی را در اختیار طلایی پوشان قرار داد و ساسان انصاری با یک ضربه دقیقه و محکم به سمت راست گروسیان گل دوم بازی را به ثمر رساند.

 

 

سپاهان (3-0): علی کریمی در دقیقه 84 و با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه موفق شد گل سوم بازی را به ثمر برساند.

 

 

 

شرح بازی 

 


تیم سپاهان در شروع نیمه اول و در دقیقه 4 توسط ساسان انصاری روی یک حرکت انفرادی به گل رسید. در ادامه شاگردان کرانچار با توجه به پیش بودن از حریف که شرایط خوبی را برای آنها رقم زده بود با آرامش توپ را به گردش در می آوردند و چند موقعیت گلزنی دیگر هم ایجاد کردند. البته شاگردان گل محمدی هم زهر دار نشان دادند و در چند ضدحمله که با پاس های عمقی همراه بود، می توانستند به گل برسند که در نهایت حداقل در نیمه اول این اتفاق رخ نداد تا طلایی پوشان در روزی که هوادار نداشتند، اولین گل خود را در نیمه اول به ثمر برسانند. نیمه دوم هم تقریبا با همین شرایط بر وفق طلایی پوشان سپری شد. شاگردان کرانچار در دقیقه 50 باز هم توسط ساسان انصاری به گل رسیدند تا آرامش آنها دو برابر شود و در ادامه باز هم شاهد پاس های کوتاه و پرتعداد آنها بودیم که در نهایت به یک پاس در عمق ختم میشد و در یکی از همین موقعیت ها بود که مدافع تراکتورسازی مجبور به خطا روی ساسان انصاری و دریافت کارت قرمز شد و همینطور علی کریمی با یک شوت از پشت محوطه جریمه موفق به ثبت گلی زیبا به نام خود شد تا روز درخشانی برای سپاهانی ها رقم بخورد و بهترین پیروزی فصل آنها ثبت شود.

 

 

 

بهترین بازیکن:

 

رسول نویدکیا و ساسان انصاری دو چهره برتر مسابقه ای بودند که سپاهان در آن نشانه های مثبتی از بازگشت به روزهای خوب را نشان داد. همچنین باید از علی کریمی هافبک دفاعی ملی پوش زردپوشان یاد کرد که با گل زیبایش نشان داد که قصد دارد به روند مثبت خود در لیگ و تیم ملی ادامه دهد. 

 


اتفاق ویژه:

 

برد 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی بهترین نتیجه سپاهانی ها در یک سال گذشته لیگ برتر بوده است و مایه امیدواری هوادارانی که عقیده دارند زلاتکو کرانچار این تیم را به روزهای خوب بازخواهد گرداند. اگرچه جای اغلب سپاهانی ها روی سکوهای نقش جهان خالی بود.

 

 

دقایق حساس:



دقیقه 6: ارسال بازیکنان تراکتورسازی با خروج خوب و به موقع لی اولیویرا دفع شد.

دقیقه 11: ارسال بازیکنان تراکتورسازی از سمت راست خط هجومی با ضربه سر محمد نوری با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه 19: پاس رو به عقب علی محمدی و شوت نویدکیا یک کرنر را نصیب شاگردان کرانچار کرد.

دقیقه 22: ساسان انصاری در موقعیتی تک به تک با فرزین گروسیان توپ را به سمت دروازه زد که واکنش گلر تراکتورسازی مانع از ثبت گل دوم این بازیکن شد.

دقیقه 22: بلافاصله سپاهان در موقعیت دیگری از سمت چپ تراکتورسازی صاحب موقعیت شد که پاس مروان حسین بی دقت بود.

دقیقه 29: پاس عمقی خوب بازیکنان تراکتورسازی در ضد حمله موقعیت خوبی را نصیب نصر آزادانی کرد که اولیویرا مشکلی برای سیو ضربه آرام این بازیکن نداشت.

دقیقه 31: شوت فرزاد حاتمی با قدرت زیاد و البته دقت کم موقعیت مناسبی برای گل تساوی بود که از دست رفت.

دقیقه 41: کار تمرین شده ی سپاهانی ها روی ضربه ایستگاهی با شوت علی محمدی می رفت که به گل دوم بازی بدل شود، اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی در شرایطی که گروسیان از جایش تکان نخورده بود راهی اوت شد.

دقیقه 45: شوت نه چندان محکم فرزاد حاتمی از پشت محوطه جریمه در اختیار لی اولیویرا قرار گرفت.

دقیقه 55: شوت مهرداد محمدی به شکل خطرناکی پس از برخورد با مدافع تراکتورسازی راهی اوت شد و در ضربه کرنر هم عارف غلامی نزدیک بود گل سوم بازی را برای سپاهان به ثمر برساند که واکنش گروسیان مانع شد.

دقیقه 80: جلال علی محمدی روی پاس بسیار زیبای رسول نویدکیا در موقعیتی تک به تک با گروسیان قرار گرفت؛ ولی کنترل بد این بازیکن باعث شد تا گروسیان با خروج از دروازه توپ را از آن خود کند.

دقیقه 82: ضربه ایستگاهی رسول نویدکیا از راه دور در دستان گروسیان قرار گرفت.

 

 


حاشیه ها 

 


* میلاد سرلک هافبک مصدوم سپاهان، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شد تا بازی تیمش مقابل تراکتور سازی تبریز را از نزدیک تماشا کند.

* یحیی گل محمدی خیلی زود دست به ایجاد تغییر در ترکیب تیم خود زد و فاخر تهامی را از بازی بیرون کشید.

* مصدومیت سعید آقایی در دقایق پایانی نیمه اول باعث قطع بازی شده است.

* کرانچار در کنار خط در حال مشورت با محمود کریمی مربی تیم است.

* تیم تراکتورسازی از دقیقه 78 در پی اخراج مدافع خود 10 نفره به کار ادامه می دهد.

دیدگاه‌ها