کد خبر : 1474807 | 27 آبان 1396 ساعت 19:22 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل چلسی در خانه وست بروم

چلسی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 4-0 وست بروم را شکست دهد و به طور موقت به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کند.

پیروزی پرگل چلسی در خانه وست بروم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در ادامه نتایج خوب شان در هفته های اخیر، در دیدار امروز کاملا برتر از وست بروم بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی راحت و شیرین دست پیدا کنند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی ضربه سر روندون به گل رسیدند؛ اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت.

 

در ادامه بازیکنان چلسی ابتکار عمل را در دست گرفتند و خیلی زود به گل برتری رسیدند. حرکت خوب ادن هازارد در پشت محوطه جریمه و شوت محکم او با واکنش دروازه بان وست بروم همراه شد؛ اما توپ برگشتی را آلوارو موراتا با یک ضربه هوشمندانه تبدیل به گل کرد.

 

1254371

 

فشار حملات چلسی بعد از این گل کاهش پیدا نکرد و تنها 6 دقیقه بعد این تیم به گل دوم رسید. این بار موراتا در نقش گلساز ظاهر شد و پاس پشت پای عالی او، هازارد را با دروازه بان وست بروم تک به تک کرد. ستاره بلژیکی به راحتی فاستر را پشت سر گذاشت و با یک ضربه راحت، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید؛ اما بازیکنان چلسی با یک بازی حساب شده، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه کورتوا می شدند.

 

تا اینکه در دقیقه 38، آبی ها به گل سوم رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال سسک فابرگاس روی تیر دوم به مارکوس آلونسو رسید و او هم با یک ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

1254372

 

در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش کرد تا حداقل یکی از گل های خورده را جبران کند؛ اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با برتری 3-0 چلسی به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و علی رغم اینکه تیم میزبان نیاز به زدن گل داشت؛ اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه چلسی ایجاد کنند.

 

در مقابل این چلسی بود که روی اولین موقعیت جدی اش در نیمه دوم به گل رسید. ادن هازارد که روی پاس فابرگاس صاحب موقعیت شده بود، با فریب دادن احمد حجازی، با یک ضربه دقیق، توانست فاستر را مغلوب کند.

 

 

1254373

 

 

چند دقیقه بعد موراتا می توانست گل پنجم چلسی را به ثمر برساند؛ اما موقعیت خوبش را به راحتی از دست داد. در دقایق پایانی بازیکنان میزبان هم یکی دو موقعیت خوب داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این دیدار با پیروزی 4-0 چلسی به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها