کد خبر : 1474783 | 27 آبان 1396 ساعت 18:48 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3-0 آگزبورگ

پیروزی پرگل خانگی بایرن مقابل آگزبورگ

بایرن مونیخ در دیداری راحت با نتیجه 3-0 بر آگزبورگ پیروز شد تا روند بردهای متوالی اش با یوپ هاینکس ادامه داشته باشد.

پیروزی پرگل خانگی بایرن مقابل آگزبورگ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که پس از آمدن یوپ هاینکس اوج گرفته و تا پایان هفته یازدهم با 4 امتیاز بیشتر از لایپزیش صدر جدول را در اختیار داشت، میزبان آگزبورگ رده دهمی بود که در آخرین بازی خود مقابل لورکوزن 1-1 متوقف شده بود. بایرن هم با برتری 1-3 در زمین دورتموند روحیه بسیار بالایی داشت.

 

بازی مطابق انتظار با حملات بایرن شروع شد. مونیخی ها کنترل توپ و میدان را از همان ابتدا در اختیار گرفتند و میهمان تنها چشم به ضد حملات داشت.

17 دقیقه طول کشید تا بایرن اولین خطر را روی دروازه آگزبورگ ایجاد کند. سانتر خامس به درون محوطه جریمه با ضربه لواندوفسکی همراه شد؛ اما گلر آگزبورگ با خوش شانسی موفق به مهار توپ شد.

 

 

1254347

 

 

سرانجام بایرن دقیقه 31 به گل رسید و زننده این گل آرتورو ویدال بود.

خامس از راست توپ خوبی روی دروازه ارسال کرد و در شلوغی دروازه و طی یک رفت و برگشت این آرتورو ویدال بود که صاحب توپ شد و با یک ضربه تماشایی آن را به گل اول بایرن تبدیل کرد.

 

7 دقیقه بعد بایرن به گل دوم خود دست یافت.

لواندوفسکی روی پاس عالی ویدال با گلر آگزبورگ تک به تک شد و در این مصاف کار دشواری برای گل کردن توپ نداشت تا بایرن 2-0 پیش بیفتد.

 

 

1254349

 

 

بایرن تنها 4 دقیقه پس از شروع نیمه دوم به گل دیگری دست یافت. 

این بار ارسال کیمیش از راست با ضربه بغل پای تماشایی لواندوفسکی به تور دروازه آگزبورگ نشست تا لوا خود را دو گله و بایرن را سه گله کند.

 

 

1254354

 

 

بایرن تیم برتر زمین بود و از چپ و راست به روی دروازه آگزبورگ حمله می کرد؛ ولی روبن به تنهایی در دو موقعیت توپ های ساده را به گل تبدیل نکرد تا اختلاف به بیش از سه گل نرسد.

در نهایت بایرن این بازی را با سه گل به سود خود خاتمه داد تا ضمن تداوم صدرنشینی، در جدول 29 امتیازی شود. با توجه به تساوی امروز لایپزیش مقابل لورکوزن حالا فاصله بایرن با تیم دوم به 6 امتیاز افزایش یافته است. این پانصدمین پیروزی یوپ هاینکس در دوران مربیگری اش بود.

 

 

دیدگاه‌ها