کد خبر : 1473195 | 19 آبان 1396 ساعت 12:57 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

استفاده از فرصت‌ها به سبک انصاری‌فرد

مهاجم شماره 10 ایران با وجود عدم گلزنی روی هر دو گل تیم ملی برابر پاناما تاثیر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد نه تنها در تیم باشگاهی که با وجود پنج هفته خروج از لیست بازی‌های المپیاکوس از بهترین فرصت از بازگشت به ترکیب استفاده کرده و تاکنون 4 گل زده و یک پاس گل داده، در تیم ملی ایران نیز سعی داشته همین عملکرد را ارائه دهد و بهره‌وری خوبی از حضور در ترکیب به نمایش بگذارد.


او که بعد از پاس تک گل پیروزی‌بخش ایران در مرحله انتخابی جام جهانی برابر قطر دیگر فرصت بازی در این رقابت‌ها را پیدا نکرد و مقابل چین، ازبکستان، کره جنوبی و سوریه نیمکت نشین بود، در دیدار تدارکاتی مقابل توگو بازگشت درخشانی به ترکیب ایران داشت و هر دو گل ایران را به ثمر رساند تا نشان دهد می‌تواند بهترین بهره را از فرصت‌های کارلوس کی‌روش ببرد.


انصاری‌فرد با وجود اینکه در دیدار دوستانه برابر روسیه به کار گرفته نشد اما شب گذشته که مجددا از ابتدا در خط حمله ایران مقابل پاناما قرار گرفت، عملکرد قابل قبولی ارائه کرد و جزو موثرترین نفرات زمین بود.


او در دقیقه 14 با فرار خوب از سمت چپ محوطه جریمه پاناما یک پنالتی منجر به گل گرفت و چهار دقیقه بعد هم جواب پاس خوب سامان قدوس را داد تا او، ایران را به گل دوم برساند؛ انصاری‌فرد در کنار این عملکرد می‌توانست روی دو موقعیت هم گلزنی کند یا مجددا پاس گل دهد که نتوانست دوباره این کار را انجام دهد.

 

1252825

 

1252826

دیدگاه‌ها