کد خبر : 1472844 | 17 آبان 1396 ساعت 10:32 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

عکس‌های جنجالی طعم قهرمانی پرورش‌اندام را تلخ کرد

۲۰‌ساعت سرگردانی قهرمان‌های ایرانی در مادرید

انتشار تصاویر ملی پوشان در فرودگاه مادرید و فرافکنی افراد معاند نظام سبب تشویش اذهان عمومی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرورش اندام ایران چند روز قبل برای چهارمین بار متوالی به عنوان قهرمانی جهان در اسپانیا رسید. طبق برنامه ریزی فدراسیون اعضای تیم پرورش اندام برای بازگشت به تهران باید راهی شهر مادرید می شدند که از محل برگزاری رقابت ها به صورت زمینی نزدیک ۵ ساعت فاصله داشت.


از شب گذشته انتشار عکس هایی از قهرمان های پرورش اندام در فرودگاه اسپانیا که روی زمین دراز کشیدند و مشغول استراحت هستند، جنجال بزرگی را به وجود آورد. همچنین ویدیویی از اعتراض ملی پوشان به نحوه بازگشتشان به تهران منتشر شده است.


آنها ظهر هتل را تحویل دادند و چند ساعتی در شهر سرگردان بودند؛ سپس راهی مادرید شدند. همچنین بعد از رسیدن به فرودگاه مادرید ساعات زیادی تا پرواز باقی مانده بود و مجبور شدند به این شکل روی زمین استراحت کنند.


البته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در اطلاعیه ای که در خصوص اتفاقات رخ داده، منتشر کرده، تاکید کرده که این تصاویر از سوی خود ملی پوشان ضبط و منتشر شده است.

 

1252535


در اطلاعیه فدراسیون آمده است: «اقدام عجیب مسئولان هتل محل اقامت ملی پوشان و دستور تخلیه اجباری از سوی مدیران مادرید آن هم بدون مجوز باعث شد تا قهرمانان ایران هتل را ٢٠ ساعت قبل از پرواز ترک کرده و عازم فرودگاه شوند. پولادمردان ایران پس از این اقدام غیر حرفه ای با خستگی شدید حاصل از مسابقات و رژیم سخت غذایی مجبور به استراحت در فرودگاه شدند.


فدراسیون بدنسازی شائبه هرگونه کم کاری در خصوص تدارک مکان مناسب برای استراحت ورزشکاران ایران را تکذیب و تصاویر منتشر شده را حاشیه سازی و شیطنت افراد مغرض نسبت به موفقیت های ورزش کشور می داند.»


جالب اینکه فدراسیون هم ۲۰ ساعت سرگردانی قهرمان های پرورش اندام که با جام قهرمانی به تهران بازمی گردند را تایید کرده؛ اما تقصیر را گردن نفرات دیگری انداخته است.

دیدگاه‌ها