کد خبر : 1471784 | 12 آبان 1396 ساعت 12:14 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان

پیروزی مدعیان؛ مثلث صدرنشینی کامل شد

هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان با برد درخشان کردستانی ها در سیرجان و پیروزی شهرداری بم در ایلام به پایان رسید.

پیروزی مدعیان؛ مثلث صدرنشینی کامل شد

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم ،سپاهان و شهرداری بم با پیروزی به استقبال بازی رودررو در بم رفتند. مسابقه ای دیدنی و فینال گونه که حدود ۱۰ روز دیگر برگزار می شود.


در جدول رده بندی این مسابقات سه تیم شهرداری بم ، سپاهان و راهیاب سنندج با 9 امتیاز در صدر ایستاده و رقابتی شانه به شانه دارند.

 

سپاهان 4- آذرخش 1
 *سپاهان صدرنشین در خانه برابر آذرخش تهران کار سختی نداشت. پس از پیروزی خفیف یک بر صفر در نیمه اول با تک گل فروغ موری ؛ سپاهان در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت.  موری در این مسابقه  باز هم پرفروغ ظاهر شد و نشان داد که  بازیکن باارزشی است. فاطمه حسینی در نقش تعویض طلایی برای سپاهان گل زد و هاجر دباغی ، سمفونی پیروزی تیم سمیه شهبازی را کامل کرد. آذرخش اما با هدایت مهناز امیر شقاقی با تیم جوانش شکستی قابل پیش بینی داشت. کسی از آن ها انتظار معجزه در اصفهان را نداشت گرچه آن ها مقاومت خوبی از خود نشان دادند.

 

پالایش ایلام 1 - شهرداری بم 2
*در ایلام ، مرضیه جعفری مربی تیم شهرداری بم هرگز فکر آن را نمی کرد که برای پیروزی بر پالایش گاز ایلام ، کار شهرداری بم تا این حد گره بخورد. پس از تساوی بدون گل در نیمه اول و نمایش نه چندان جالب ، نیمه دوم حوادث زیادی در دل خود داشت. یک گل زودهنگام از ایلامی ها شرایط را برای شهرداری بم سخت کرد. حملات بم اما بی اثر بود و تیرک دروازه ناجی میزبان می شد. با این حال برد شهرداری بم در آخرین دقایق مقدر شده بود. زهرا قنبری فرشته نجات شهرداری بم شد و با  گل یکی در دقیقه چهارم وقت تلف شده ، پیروزی دلنشینی برای شهرداری بم رقم زد. آن ها از ایلام جان سالم به در بردند. پیروزی آن ها متزلزل اما بسیار شیرین بود.

 

شهرداری سیرجان 1-راهیاب سنندج 3
*در سیرجان ، شهرداری سیرجان و راهیاب ملل سنندج ،  تیم خوب و سرسخت لیگ برتر بازی زیبایی را پشت سر گذاشتند. در روزی که هر یک از تیم ها یک پنالتی را از دست دادند اوضاع برای راهیاب ملل بهتر پیش رفت. زهرا حاتم نژاد و فاطمه قاسمی در نیمه اول و سمیه خرمی در آخرین دقیقه برای راهیاب ملل گلزنی کردند. گل شبنم بهشت بی اثر بود و ناکارآمد. این برد برای سنندج ارزش زیادی دارد. آن ها نشان دادند تا چه اندازه برای سایر مدعیان خطرناک اند.

 

منتخب فارس1-ذوب  آهن صفر
*در شیراز ، ذوب آهن از پس منتخب فارس برنیامد. یک گل از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۹ توسط آزاده قمری برای برد فارس کافی بود. ذوب آهن با این شکست حالا ۲ بازی از ۳ بازی خود را باخته است و باید به دنبال احیای شخصیت خود باشد. شیرازی ها هم نشان دادند که از نظر تیمی به سطح فنی بهتری رسیده اند و می توانند به تدریج حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

 

استقلال خوزستان 2-خیبر خرم آباد صفر
*استقلال خوزستان هم در تختی اهواز ۲ بر صفر خیبر خرم آباد را شکست داد. هر ۲ گل استقلال در نیمه دوم به ثمر رسید. اولی توسط فاطمه شجاعی و دومی توسط بازیکن تازه وارد به میدان ، آنیتا انصاری. پیروزی دلچسبی برای شاگردان فروزان سلیمانی که می تواند برای ادامه لیگ به آبی های اهواز انگیزه بدهد.

 

یک مسابقه برگزار نشد
*بازی پارس جنوبی و همیاری ارومیه هم برگزار نشد. پارس جنوبی به ارومیه سفر نکرد که علت آن مشکل وسیله انتقال به ارومیه عنوان شده اما هنوز در مورد این که سرنوشت نتیجه این بازی چه می شود موضعی از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است. این پایانی بر هفته سوم بود. 

 

حامد اسماعیلی

دیدگاه‌ها