کد خبر : 1470887 | 08 آبان 1396 ساعت 14:59 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان به سرنوشت مورینیو دچار می شود؟

رئال از زمان حضور زیدان روی نیمکت مربیگری تاکنون صاحب 7 جام ارزشمند شده ولی بر خلاف فصل گذشته شرایط زیزو در فصل جاری تعریفی ندارد.

زیدان به سرنوشت مورینیو دچار می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2016 وقتی زیدان روی نیمکت مربیگری رئال نشست، کمتر کسی تصور می کرد او بتواند رئال را به جاده موفقیت برگرداند ولی کسب دو لیگ قهرمانان متوالی، به همراه قهرمانی لالیگا و 4 جام دیگر، تردیدها در مورد او را به طور کامل از بین برد ولی شروع رئال در فصل جدید بسیار غیر منتظره بوده است.

رئال در لالیگا با 8 امتیاز اختلاف از بارسا تیم سوم جدول است و در لیگ قهرمانان نیز پس از تاتنهام قرار دارد. باخت عجیب شب گذشته برابر خیرونا سبب شد تا شانس رئال برای قهرمانی در لالیگا بسیار کاهش یابد.

 

 

1249020

 

 

شرایط این رئال شبیه به رئال فصل 2012-13 است. یعنی آخرین فصل حضور مورینیو روی نیمکت رئال. 

کهکشانی ها فصل 2011-12 فاتح لالیگا شده بودند ولی یک فصل بعد لالیگا را با تساوی خانگی برابر والنسیا (مشابه امسال) شروع کردند و سپس اوضاع به قدری بد پیش رفت که خیلی زود بارسلونا فاصله اش را افزایش داد. در نهایت رئال دوم شد و در لیگ قهرمانان نیز به دورتموند باخت و به فینال نرسید. اوضاع در فینال کوپا دل ری هم خوب پیش نرفت و پس از شکست برابر اتلتیکو در فینال، مورینیو جای خود را به آنچلوتی داد.

زیدان که حالا در بحران عجیبی به سر می برد، وعده خروج تیمش از این وضعیت را داده است. باید دید او تا چه حد موفق خواهد بود.

دیدگاه‌ها