کد خبر : 1470225 | 05 آبان 1396 ساعت 12:55 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

چشمی صددرصد باید اخراج می‌شد

برانکو: موقعیتش پیش نیامده قرارداد ببندیم!

سرمربی پرسپولیس در اولین تمرین بعد از دربی خوشحال و سرحال به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برانکو: موقعیتش پیش نیامده قرارداد ببندیم!

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در همان ابتدای گفت و گو از استقلال تعریف کرد و به هواداران این تیم وعده داد که آنها به جایگاهشان بازخواهند گشت.

 

استقلال به جایگاهش برمی گردد


قشنگ ترین صحنه برد در دربی است و همه ما خوشحالیم. هم خودمان خوشحالیم و هم توانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. فضای بسیار عالی ای بود و یک دربی بسیار قشنگ و عجیبی برگزار شد طبیعی است که برد ما بر زیبایی آن افزود. پیروزی در این بازی خیلی مهم است علاوه بر 3 امتیاز و دربی که اهمیت خاصی دارد بازیکنان مطمئن می شوند که با موفقیتشان بهترین هستند و فقط باید با کار و تلاش مسیر را ادامه بدهیم و هر دفعه بهتر از قبل شویم. می دانستیم کار خیلی سخت خواهد بود و هیچ کس شک نداشت چون دربی بازی خاصی است و استقلال نشان داد که تیم خوبی دارد و آنها به جایگاهی که لیاقتش را دارند برخواهند گشت.

 

امسال نتایج خیلی بهتری گرفته ایم


 برای ما مهم این بود که به خیلی ها نشان دهیم که این جوها و حرف ها در خصوص بحران زدگی مان درست نیست. جو نارضایتی ایجاد کرده بودند و اگر شما نتایج این فصل تا به امروز را با سال گذشته مقایسه کنید در همین زمان مشابه امسال خیلی نتایج بهتری گرفتیم. سوپرجام را بردیم، در جام حذفی به مرحله بعدی صعود کردیم و حتی یک امتیاز به نسبت سال گذشته کسب کردیم. اکنون 20 امتیاز داریم در حالی که پارسال همین موقع 19 امتیازی بودیم. تعداد گل هایمان سال گذشته 11و امسال 17تاست فقط امسال چند تا گل بیشتر از پارسال دریافت کردیم که طبیعی است چون دفاعمان تغییرات داشته و حتی تفاضل گلمان بهتر است 11+ و سال گذشته 8+ بودیم. نکته مهمتر اینکه امسال دربی را بردیم و پارسال باخت داشتیم. امسال همه چیز خیلی بهتر بود و حتی بازیکنان جدیدمان خوب دارند به تیم عادت می کنند مثل شجاع، بشار،‌مصلح، منشا و همه بازیکنانی که جدید آمدند. در ضمن ما دو بازی گسترش فولاد و استقلال خوزستان  بدون ملی پوشانمان به میدان رفتیم و این را هم باید در نظر داشته باشید.

 

طاهری فقط در 90 دقیقه‌ها آرامش دارد


همیشه از این اخبار که آقای طاهری می رود یا می ماند می نویسند اما در کل آقای دکتر طاهری زیرفشار زیادی هستند و تنها زمان آرامش ایشان وقتی است که 90 دقیقه بازی داریم   چون ایشان تلاش می کنند و می جنگند که بعضی مسائل را تغییر دهند و خیلی هم این موضوع سخت پیش می رود. این مهم نیست که من قراردادم را امضا کرده ام یا نه باشگاه مهمتر از هر چیزی است و باشگاه هم مشکلاتش را تا آنجایی که می تواند حل می کند و این معنای بحران را نمی دهد. پس اگر اینطور باشد که باشگاه های دیگر هم بحران دارند. ما 3 روز دیگر بازی داریم و بعد از تعطیلی لیگ هر سه، چهار روز یک بار بازی داریم و طبیعی است همه این ها در موازات هم پیش می رود باشگاه، نتایج و کار.

 

تا الان قرارداد نبسته ام


من حرفه ای هستم همانطور که شما حرفه ای هستید و قانون و قاعده خاصی ندارد. شما هر جا که برای کار می روید طبیعتا با انگیزه حضور خواهید داشت یک انگیزه پول است، یک بخش دیگرش سطح و اهداف باشگاه و دورنما و انتظاراتی که در آن است. من قبل از هر چیزی حرفه ای هستم . من و خانواده ام از فوتبال زندگی مان را می گذارنیم. همه گزینه ها باز است و می تواند این طرفی و آن طرفی باشد. باز تکرار می کنم این فوتبال است و شغل و کار است تا الان هیچ قراردادی  امضا نکرده ام و موقعیتی هم نبوده که بخواهم پای مذاکره بنشینیم و به نتیجه برسیم.

 

علی دایی با بهترین تیم منتظر ماست


سایپا خیلی عالی شروع کرده و تیم خیلی خوبی بستند و شکی روی علی دایی نداریم که تلاش خواهد کرد در این بازی بهترین بازی اش را داشته باشند و نتیجه بگیرد. ما هم هرگز اهداف و بلندپروازی مان را پنهان نخواهیم کرد و به جز کمال و ربیع خواه و کمی هم بشار رسن مصدوم نداریم هیچ وقت اهدافمان را پنهان نمی کنیم نه در لیگ، نه در جام حذفی و لیگ قهرمانان دنبال حداکثرها هستیم. می دانیم همه چیز سخت خواهد بود اما بچه ها خودشان را خوب نشان دادند و باید سطحمان را بالاتر از این ببریم.

 

روی وحید امیری هم خطای پنالتی شد


درباره داوری دربی دوست ندارم صحبت کنم اگرچه داور تمام تلاشش را کرد که بهترین قضاوتش را داشته باشد. جو سخت بود و فشار روی داور و روی تیمش بود و وضعیت به نحوی بود که نمی شد بیشتر از آن انتظار داشت تا بهترین داوری ارائه شود. اکنون بعد از تماشای بازی بهتر می توانم نظر بدهم و می گویم روی وحید امیری خطای پنالتی صورت گرفت.


چرا هجومی نبودیم ؟


هر تیمی کیفیت خاص خودش را دارد ؛یک وجه خوبتر و یک وجه ضعیف تر دارد . نیمه اول آنها بیشتر از سمت راست حمله می کردند و در آن سمت بشار رسن و ماهینی  فضا را خوب بسته بودند.  وقتی شما نتیجه بازی را می گیرید حریف هجومی تر بازی می کند و این طبیعی است .

 

چشمی باید اخراج می شد


درباره پنالتی علیپور و تصمیم داور هم باید بگویم به نظر من وقتی بازیکنی با دروازه بان رو در روست و از پشت روی او خطا می شود قطعا باید بازیکن خطاکار را با کارت قرمز جریمه کرد. (برانکو این صحنه را با حضور خبرنگاران شبیه سازی کرد تا به آنها ثابت کند روزبه چشمی بایددر این صحنه اخراج می شده است)

دیدگاه‌ها