کد خبر : 1468910 | 29 مهر 1396 ساعت 12:17 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشحون: پولمان در سفارت گیر کرده است

اوج نگرانی در اردوی دختران بسکتبالیست

به نظر می رسد بدهی بسکتبال ایران به فیباآسیا دردسرساز شده و ممکن است باعث حذف تیم دختران کشورمان از رقابت های آسیایی شود.

اوج نگرانی در اردوی دختران بسکتبالیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر ایران که قرار است از فردا کار خود را در رقابت های قهرمانی آسیا در بنگلور هند آغاز کند، با مشکلاتی روبرو شده است.


از چند هفته قبل نوشتیم که کنفدراسیون بسکتبال آسیا به دلیل بدهی ۳۲۵ هزار دلاری فدراسیون ایران به خاطر ۲ میزبانی در یک سال اخیر اخطار داده است. فیباآسیا تهدید کرده بود که در صورت عدم پرداخت این بدهی اجازه حضور دختران ایرانی را در مسابقات قهرمانی آسیا نمی دهد.


امروز جلسه هماهنگی مسابقات دسته دوم بسکتبال آسیا در رده سنی زیر ۱۶ سال دختران برگزار شد که به دلیل نرسیدن مبلغ بدهی ایران به دست مسئولان کنفدراسیون آسیا آنها بار دیگر بابت این اتفاق ایراد گرفتند.

 

1248606


حتی شنیده ها حاکی از این است که با وجود تلاش مسئولان فدراسیون ایران، فیباآسیا قصد دارد تیم دختران ایران را به دلیل این بدهی از جدول مسابقات حذف کند. این در حالی است که این تیم به عنوان اولین تیم در بسکتبال ۵نفره بعد از تایید حجاب بسکتبالیست های ایرانی به یک تورنمنت بین المللی اعزام شده است.


برای اطلاع دقیق از این ماجرا با محمود مشحون، رییس فدراسیون بسکتبال تماس گرفتیم. او در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت:‌ نباید خیلی به شایعات توجه کنید. آنهایی که در ایران نشسته اند، از کجا می دانند که قرار است ایران از جدول مسابقات حذف شود؟ ما در تلاش هستیم که مشکل حل شود و همین چند دقیقه قبل با مسئولان کنفدراسیون آسیا در چین صحبت کردم.


وی افزود: ما بدهی که به فیباآسیا داشتیم را پرداخت کردیم. این پول در سفارت مانده و به دلیل مشکلات بانکی هنوز به دست کنفدراسیون آسیا نرسیده است. از سویی من مبلغی را هم به صورت نقد در اختیار مسئولان تیم نوجوانان دختر قرار دادم تا این پول را به دست مسئولان برساند.


مشحون در پایان گفت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و تیم ما در جدول مسابقات است. ما هم در تلاش هستیم که این مشکل را حل کنیم، چون پول ما آماده است و فقط در سفارت مانده که باید مشکل پرداختی اش حل شود.

دیدگاه‌ها