کد خبر : 1468369 | 26 مهر 1396 ساعت 09:40 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت سرمربی آمکار از سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی پس از انجام یک بازی قابل قبول مقابل روسیه، به محض بازگشت در ترکیب ثابت آمکار قرار گرفت و مقابل توسنو به میدان رفت.

رضایت سرمربی آمکار از سعید عزت اللهی

به گزارش "ورزش سه"، عزت اللهی در این بازی به قدری کم اشتباه و موثر بازی کرد که رسانه‌های روسی و کادر فنی آمکار نیز از او تمجید کردند. گادژی گادژیف، سرمربی 71 ساله آمکار در نشست خبری پس از بازی برابر توسنو گفت: «تمایل زیادی برای برنده‌ شدن و صعود به رده‌های بالاتر جدول داشتیم؛ اما در خط حمله مرتکب اشتباهات زیادی شدیم. بالانوویچ و عزت‌اللهی که در بازی‌های ملی حضور داشتند بهتر از سایر بازیکنان به نظر می‌رسیدند. آنها می‌توانستند در شرایط درگیرانه و دشوار بازی به حفظ توپ بپردازند و با هافبک‌های حریف بجنگند. من از این دو بازیکن رضایت کامل دارم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز همین روند را حفظ کنند.»


آمکار در بازی برابر توسنو به تساوی بدون گل بسنده کرد تا با 15 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه جای گیرد. همچنین خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه به عملکرد 90 دقیقه‌ای سعید عزت‌اللهی در ترکیب تیم آمکار برابر توسنو نمره فنی متوسط 5/6 را اختصاص داد. سعید عزت‌اللهی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران محسوب می‌شود، در ترکیب آمکار هم رفته رفته می‌درخشد تا با آمادگی کامل، خود را مهیای حضور در جام جهانی کند.

دیدگاه‌ها