کد خبر : 1467180 | 21 مهر 1396 ساعت 18:19 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: با مورینیو رقابت شخصی ندارم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد دیدار تیمش برابر یونایتد صحبت کرد.

کلوپ: با مورینیو رقابت شخصی ندارم

 

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای کاهش فاصله با صدر و افزایش شانس تصاحب عنوان باید این دیدار خانگی برابر یونایتد آماده را پیروز شود.

 

شرایط فعلی لیورپول: "ما فاصله زیادی با تیم های بزرگ لیگ نداریم حتی اگر این فاصله به خاطر شرایط امتیازات زیاد به نظر برسد، تفاوت ما کم است.

 

 

1242377

 

 

اگر امروز به عنوان سرمربی لیورپول انتخاب شده بودم در این شرایط همه به من فرصت می دادند تا تیم را به شرایط بهتری برسانم.

 

متاسفانه اگر مدیران لیورپول امروز من را اخراج کنند مربیان زیادی وجود ندارند که بتوانند بهتر از من نتیجه بگیرند. من نیز مربی کاملی نیستم؛ اما گزینه ای بهتر از من پیدا کردن نیز دشوار است.

 

اگر 98 درصد هواداران لیورپول از شرایط راضی باشند آنگاه اوضاع خوب است؛ اما آن تیمی که 20 سال پیش به لیگ برتر احاطه داشت قرار نیست بازگردد."

 

 

1246737

 

 

دیدار برابر یونایتد: "من رقابت شخصی با مربیان دیگر ندارم و من اینگونه مسائل را درک نمی کنم.این یک بازی بزرگ است و من دوست دارم از مدیران لیگ برتر بخواهم که زمان بیشتری برای هر دو برای آماده شدن برای دیداری مانند این مسابقه فراهم کنند."

 

هواداران حداقل 2 هفته است منتظر این بازی هستند. تیم مورینیو نسبت به سال قبل شرایط بهتری داشته  از بازیکنان بزرگی برخوردار است و برابر ما نیز معمولا از توپ های بلند استفاده می کنند اما من دید مثبتی به شرایط دارم."

دیدگاه‌ها