کد خبر : 1466362 | 18 مهر 1396 ساعت 12:02 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

بادران – خونه به خونه

بازگشت نکونام به تهران در بازی فوق حساس

جواد نکونام که در نخستین تجربه سرمربیگری در لیگ، به سراغ تیم خونه به خونه بابل رفته، امروز در تهران با بادران مصاف خواهد داد. مسابقه ای که برای هر دو تیم از اهمیتی بالا برخوردار است.

بازگشت نکونام به تهران در بازی فوق حساس

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام این روزها در بابل مشغول به مربیگری است و در هفته های ابتدایی هم  بیش از هر زمان دیگری دشواری های این کار را تجربه کرده. از هفت بازی یازده امتیاز کسب کرده و تا امروز در رده هفتم جدول جای گرفته؛ البته فشردگی رقابت در هفته های ابتدایی طبیعی است و خونه به خونه با یکی دو برد دیگر به جمع بالانشین ها خواهد پیوست.


نکونام با وجود کم تجربگی در مربیگری یکی از اسم های برتر مسابقات امسال است و می تواند با شهرت خود هر نامی را تحت الشعاع قرار دهد.


اما میزبان بازی، امروز بادران است که امسال با محمدربیعی جوان اما با کارنامه ، نتایج بسیار درخشانی کسب کرده است. بادران تیم دوم جدول است و تنها نگرانی شان برای بازی امروز غیبت قائم اسلامی خواه است که تا الان برای تیمش خوب گل زده. مصدومیت او بزرگترین حسرت سرمربی جوان بادران است.


اما نکته جذاب این بازی ، برگزاری مسابقه در ورزشگاه قدیمی کارگران است که از قدیم خانه پرسپولیسی ها و محل تمرینات این تیم بود و نکونام استقلالی هیچ قرابتی با این مجموعه ندارد.

دیدگاه‌ها