کد خبر : 1464464 | 07 مهر 1396 ساعت 23:10 | 96.9K بازدید | 0 دیدگاه

جای کسی را در نفت تهران نگرفتم

درخشان: به علی کریمی بی احترامی نکردم

حمید درخشان در بازگشت عحیب به پست سرمربیگری نفت تهران اعلام کرد کار خود را از امشب آغاز می کند.

درخشان: به علی کریمی بی احترامی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، درخشان که  قبل از آغاز این فصل از رقابتهای لیگ جانشین علی کریمی شده بود، دوباره و در پی تغییرات مالکیتی باشگاه جای خود را به علی کریمی داد. او حالا برای بار دوم جانشین کریمی می شود.


درخشان در این باره به "ورزش سه" می گوید: به هر حال آقای کریمی احترام من را به عنوان پیشکسوت رعایت نکرده بود و بنده هم نیازی ندیدم برای رفتن به نفت با ایشان صحبت کنم.


وی ادامه داد: این معیار حرفه ای گری در فوتبال است؛ ممکن است یک شب من سرمربی یک تیم باشم و شب دیگر فرد دیگری انتخاب شود. قواعد فوتبال حرفه ای بر همه روشن است. بازگشتم به نفت نیز بر همین اساس صورت گرفت. من اصول اولیه ام در نفت را حفظ کردم؛ اصولی که بر پایه حفظ تیم در لیگ برتر و نمایش خوب در لیگ قهرمانان آسیا شکل گرفته بود. الان هم که برگشتم بر همین اساس کار می کنم.


سرمربی جدید نفت همچنین گفت: من همیشه حرمت پیشکسوتانم را حفظ کرده‌ام. خوشحالم اکنون این اتفاق در قبال کسی که از نظر سنی کوچکتر از من است و شاگردم بوده رخ داده است. هیچ بی احترامی به علی کریمی نکردم و به اصولم پایبند بودم. من جای کسی را در نفت تهران نگرفتم، به نیمکتی رسیدم که از اول در اختیار خودم بود.


درخشان در پایان افزود: به تیمی برگشتم که در روزهای ابتدایی فصل از نابودی آن را حفظ کردم و امیدوارم در آسیا بتوانیم از اعتبار ایران دفاع کنیم. همچنین برای موفقیت در لیگ برتر نیز تلاش می کنیم.

دیدگاه‌ها