کد خبر : 1463456 | 03 مهر 1396 ساعت 08:35 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرباشگاه برمن حامی سرمربی ایرانی

بائومن: دربی آغازی دوباره برای آلکس نوری است

مرد شماره دو باشگاه وردربرمن بار دیگر به حمایت از سرمربی ایرانی الاصل پرداخت و مدعی شد دربی هفته آینده می تواند آغازی دوباره برای این مربی باشد.

بائومن: دربی آغازی دوباره برای آلکس نوری است

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فشار انتقادات و اعتراضات طرفداران وردربرمن از نتایج ناامید کننده شش هفته ابتدایی بوندس لیگا به اوج خود رسید تا رسانه ها از احتمال تغییرات روی نیمکت و برکناری آلکساندر نوری حرف بزنند، مدیرفنی باشگاه وردربرمن به حمایت از سرمربی تیم پرداخت.


فرانک بائومن مدیر ورزشی وردربرمن، نارضایتی اش را از عملکرد تیم ابراز کرد و گفت:" ما نمایش خوبی مقابل فرایبورگ نداشتیم و از همین رو مثل هواداران ناراحتیم. مطمئنا عملکرد با کیفیتی نداشتیم و طبیعی است که سوت‌های اعتراضی در این شرایط شنیده شود».


این مدیر ورزشی که از او به عنوان حامی اول آلکساندر نوری در باشگاه نام برده می شود در پایان با حمایت دوباره از سرمربی جوان برمن ها تصریح کرد:« امیدوارم دیدار مقابل هامبورگ بتواند شروعی برای پایان دادن به ناکامی های وردربرمن باشد، از همین رو هواداران باید در دربی کنار ما باشند. دربی دیدار مناسبی برای تغییر شرایط است و شک ندارم آلکساندر و شاگردانش می توانند به جریان بازی ها برگردند و آغازی دوباره را در این فصل برای خود رقم بزنند».

دیدگاه‌ها