کد خبر : 1462372 | 29 شهریور 1396 ساعت 12:55 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

عبادی پور: می‌خواهم با اسکرا قهرمان شوم

آرزوهای لژیونر والیبال ایران در لهستان

لژیونر والیبال ایران بلافاصله بعد از پایان رقابت های جام قهرمانان بزرگ به تمرینات تیم اسکرا اضافه شد.

آرزوهای لژیونر والیبال ایران در لهستان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی والیبال ایران در سال های اخیر که در ترکیب تیم ستارگان جام قهرمانان بزرگ ۲۰۱۷ در ژاپن هم قرار گرفت، از روز گذشته کار خود را در تیم جدیدش آغاز کرده است.


میلاد عبادی پور که سابقه بازی کردن در الریان قطر را داشت، این فصل در تیم «اسکرا بوهاتوف» لهستان توپ خواهد زد. او بلافاصله بعد از پایان رقابت های تیم ملی در ژاپن مستقیما به لهستان رفت تا کار خود را در تیم جدیدش آغاز کند.


این لژیونر اروپایی کشورمان که در آستانه ۲۴ سالگی قرار دارد، در بدو ورود با یکی از سایت های لهستانی به صحبت پرداخته و از آرزوهای خود در این کشور گفته است.


شانس بازی کنار بزرگان را پیدا کردم


پیش از این فقط در قطر خارج از ایران بازی کرده بودم و حالا این شانس را دارم تا در کنار بازیکنانی بزرگ در لهستان بازی کنم. می دانم که اسکرا تیم شناخته شده ای در لهستان محسوب می شود و بازیکنان بزرگی چون کلاوس، لیسینیاک، پانچف و کورک در آن بازی کرده‌اند. این تیم قهرمان لهستان بوده است و اکثر مردم آن را می شناسند.


از خداحافظی وینیارسکی متاسفم


وینیارسکی جزو بازیکنان اصلی لهستان بود که چند باری مقابل ما بازی می کرد. او در تیم اسکرا بازی کرده؛ اما شنیدم به خاطر دردی که در ستون فقرات داشته، خداحافظی کرده است. از این اتفاق واقعا متاسفم و نمی توانم او را مربی خطاب کنم چون مقابلش بازی کرده ام.


از روسیه و ایتالیا هم پیشنهاد داشتم


من پیشنهاداتی از ترکیه،‌ روسیه و ایتالیا داشتم ولی لهستان را انتخاب کردم.بازی در لیگ لهستان و تیم اسکرا، اولین و آخرین گزینه من بود. همانطور که گفتم پیشنهاداتی از سایر کشورها هم داشتم ولی به نظر من لیگ لهستان و تیم اسکرا، بهترین گزینه من بود.


دنبال قهرمانی در لهستان هستم


من تا به حال ۳ بار در لیگ قهرمان شده ام و ۲ بار هم نایب قهرمانی را تجربه کرده ام. الان بزرگترین هدفم قهرمانی با اسکرا در لیگ لهستان است. به همین خاطر صد در صد خودم را آماده کرده‌ام تا به بازیکنان تیم جدیدم کمک کنم و آنها هم به من کمک کنند تا قهرمان شویم.


خسته هستم اما...


من با تیم ملی ایران در جام قهرمانان بزرگ در ژاپن حضور داشتم و مستقیما به لهستان آمدم. شاید کمی خسته هستم؛ اما از اینکه به تیم اسکرا آمدم، حس خوبی دارم. تازه تمریناتم را آغاز کردم و باید خودم را آماده کنم.


نخستین مدال جهانی را گرفتیم


لیگ جهانی ۲۰۱۷ برای تیم ملی ایران خوب نبود. ما پس از آن در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان شرکت کردیم و اول شدیم. اوج کار ما در ژاپن بود که توانستیم نخستین مدال جهانی تاریخ والیبال ایران را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها