کد خبر : 1461388 | 25 شهریور 1396 ساعت 09:04 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

توپخانه آتشین ژنرال مقابل دژ بی دفاع منصوریان

ذوب آهن با آقای گل لیگ مقابل استقلال

برتری 6 گله ذوبی ها برابر استقلال خوزستان باعث شد تا این تیم در آستانه بازی حساس با استقلال در تهران عناوین برتر لیگ را به خود اختصاص دهد.

ذوب آهن با آقای گل لیگ مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که مثل خیلی از تیم های لیگ برتر در پنج هفته نخست روند پر فراز و نشیبی داشت در بازی ششم خود در خانه مقابل استقلال خوزستان یکی از بهترین بردهای تاریخ خود در لیگ برتر را به ثبت رساند و با شش تایی کردن مهمان خود توانست بار دیگر در قامت یکی از مدعیان اصلی این فصل ظاهر شود.


بردی که می تواند در آستانه مصاف دشوار و حساس این تیم با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی بار دیگر انگیزه و روحیه مضاعفی به اردوی اصفهانی ها وارد کند تا این تیم برای کسب بردی دیگر راهی پایتخت شود. نکته کلیدی بازی با استقلال خوزستان این بود که باعث شد تا ذوب آهن با درخشش ستاره های خود حالا با در اختیار داشتن آقای گل همچنین دومین پاسور و گلساز برتر لیگ راهی تهران شود.
مرتضی تبریزی با به ثمررساندن 4 گل مقابل استقلال خوزستان نه تنها مرد اول هفته نشان داد؛ بلکه با همین درخشش توانست به پنج هفته گل نزدن در لیگ برتر پایان داده و به تنهایی صدر جدول آقای گل ها را به خود اختصاص دهد تا در مصاف با استقلال، همان تیمی که در تابستان تلاش زیادی کرد تا او را به خدمت بگیرد، انگیزه ای دو چندان داشته باشد.


علاوه بر تبریزی که صدر جدول آقای گل ها را به خود اختصاص داد، ربیع عطایا ملی پوش لبنانی و شماره 9 این فصل ذوب آهن هم با دادن سه پاس گل همچنان جایگاه دوم برترین پاسورهای لیگ را بعد از محسن مسلمان در اختیار دارد. عطایا که رشد قابل توجهی در ترکیب ذوب آهن داشته مسلما در بازی برابر استقلال یکی از چهره های شاخص خواهد بود.


به این ترتیب امیر قلعه نویی در جدیدترین رویارویی خود با استقلال در هفته هفتم لیگ هفدهم توپخانه ای آتشین در اختیار دارد که می تواند بر روزهای دشوار و بحرانی استقلال اضافه کند، چون آبی های پایتخت این روزها زیر نظر علیرضا منصوریان چندان شاداب نیستند و از دژ دفاعی ناامید کننده ای نیز بهره می برند.

دیدگاه‌ها