کد خبر : 1459909 | 18 شهریور 1396 ساعت 16:51 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در تیم منتخب خراسان برای افتتاحیه ورزشگاه

بالاخره پس از انتظارات فراوان هواداران فوتبال در مشهد، شنبه هفته آینده استادیوم امام رضا مشهد با بازی دو تیم منتخب مشهد و منتخب کربلا افتتاح خواهد شد.

ابهام در تیم منتخب خراسان برای افتتاحیه ورزشگاه

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم امام رضا که اسفند سال گذشته بدون برگزاری هیچ گونه مسابقه ای افتتاح شد،حالا برای افتتاح رسمی آن شنبه 25 شهریور دو تیم منتخب خراسان و منتخب کربلا به دیدار هم می روند. دیداری که قطعا جذابیت خاص خودش را دارد.


اما برای انتخاب ترکیب منتخب خراسان سختی ها و حواشی زیادی هم وجود دارد که از آن جمله می توان به دیدار شاگردان میثاقیان و مهاجری در لیگ برتر اشاره کرد. روز قبل از برگزاری این مسابقه،دو تیم خراسانی سیاه جامگان و پدیده دو بازی پرفشار و سنگین در لیگ برتر برگزار خواهند کرد.سیاه جامگانی ها در تبریز میهمان تراکتورسازی هستند و پدیده ای ها هم از سایپا میزبانی میکنند.


قاعدتا با بالا بودن فشار مسابقات لیگ و جام حذفی،مربیان این دو تیم حاضر به دادن بازیکنان خود برای این بازی نخواهند شد و به همین دلیل خراسانی ها به دنبال تشکیل تیمی از جمع پیشکسوتانی همانند خداداد عزیزی،مهدی هاشمی نسب،رضا جانداری،برادران الفاطمی و ... هستند تا بتوانند بازی آبرومندانه و زیبایی را برای افتتاح این استادیوم برگزار کنند.

دیدگاه‌ها