کد خبر : 1459313 | 15 شهریور 1396 ساعت 15:05 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

یاران عبادی‌پور برای لیگ لهستان آماده می‌شوند

یاران میلاد عبادی‌پور در تیم اسکرا بوهاتوف پیش از آغاز لیگ لهستان در چند تورنمنت تدارکاتی شرکت خواهد کرد.

یاران عبادی‌پور برای لیگ لهستان آماده می‌شوند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تمرینات تیم «اسکرا بوهاتوف» برای فصل جدید لیگ والیبال لهستان از روز سه‌شنبه 18 مرداد زیر نظر «روبرتو پیاتزا»، مربی ایتالیایی این تیم آغاز شده است. اسکرا در حدود یک ماه گذشته فقط در سالن اختصاصی خود تمرین کرده است.

 

رئیس باشگاه اسکرا در مورد روند آماده‌سازی بازیکنان باشگاهش اظهار داشت: تمرین مداوم در سالن اختصاصی تیم، کمی کسل کننده ولی لازم و حیاتی بود. بازیکنان ما در این یک ماه باید برای فصل پیش روی لیگ لهستان آماده شوند. ما در طول 6 ماه آینده حدود 50 مسابقه برگزار خواهیم کرد و این تمرینات، پایه‌های تیم ما را شکل خواهد داد.

 

او ادامه داد: ما در یک ماه گذشته نتوانستیم تمرینات خود را در غالب بازی والیبال انجام دهیم و بازیکنان حتی یک ست هم بازی نکردند چون تعدادی از بازیکنان ما درگیر مسابقات قهرمانی اروپا بودند و میلاد عبادی‌پور هم در رقابت‌هایی آسیایی شرکت داشت. در هر حال با استفاده بازیکنان تیم دوم باشگاه، تمرینات تیم، سر و شکل مناسبی به خود گرفت.

 

گریگوژ اوماژ،‌ نیکولای پانچف، سرکو لیسینیاک و میلان کاتیچ، اوایل هفته آینده به تمرینات تیم ملحق می‌شوند و میلاد عبادی‌پور نیز اواخر سپتامبر (اول مهر 1396) به لهستان می‌رود.



تیم اسکرا بوهاتوف پیش از آغاز لیگ لهستان در چند تورنمنت تدارکاتی شرکت خواهد کرد. این تیم، مدافع عنوان نایب قهرمانی لیگ است.


 

 

دیدگاه‌ها