کد خبر : 1459279 | 15 شهریور 1396 ساعت 12:55 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: با این نسل می‌توانیم موفق باشیم

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا مدعی شد که این نسل از فوتبال اسپانیا می‌تواند موفقیت های نسل گذشته را تکرار کند.

راموس: با این نسل می‌توانیم موفق باشیم

به گزارش "ورزش سه"، نسل گذشته اسپانیا موفق شد دو یورو و یک جام جهانی را بین سال‌های 2008 تا 2012 به دست آورد. تغییرات بسیاری در آن تیم ایجاد شده و بازیکنان جدیدی به تیم ملی اسپانیا راه یافته اند. آنها نتایج خوبی در مقدماتی کسب کرده اند و شب گذشته 8-0 لیختن اشتاین را در هم کوبیدند و حال راموس از احتمال درخشش این نسل از فوتبال اسپانیا صحبت کرد.

 

1239185

 

 

او گفت:" لیختن اشتاین؟ بازی پیچیده ای بود و باید خودمان را با حریف هماهنگ می‌کردیم. پیروز شدیم و حالا به حضور در جام جهانی نزدیک هستیم. تیم ملی؟ تیم ما خیلی با استعداد است. جوان و با تجربه کنار هم هستند و ترکیبی از این دو را داریم. احساس هیجان داریم. در مسیر درستی گام بر می‌داریم. اگر بگویم تیم باز هم به روزهای فوق العاده اش بازگشته، دروغ نگفته ام.

 

در قیاس با نسل قبل؟ باید ببینیم که آیا این نسل هم می‌تواند آن موفقیت را تکرار کند. ما با نسل گذشته موفقیت های زیادی کسب کردیم و تکرار آن بسیاردشوار است.

 

آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون اسپانیا که از سال 1988 ریاست آن را برعهده داشت، اخیرا به علت فساد مالی دستگیر شده است. شرایط فدراسیون هنوز نامشخص و بی ثبات است و تکلیف آن معلوم نیست. حال راموس از لزوم ثبات در فدراسیون اسپانیا صحبت کرد. او گفت:" شرایط فدراسیون؟ کمی ما را نگران کرده است ولی ما بازیکنان سعی می‌کنیم دخالتی نکنیم ولی به ثبات نیاز داریم. اینکه حس کنیم رئیس فدراسیون حواسش به بازیکنان هست. فوتبال یک اولویت است ولی باید تصمیمی گرفته شود و امیدواریم که شرایط آرام شود."

دیدگاه‌ها