کد خبر : 1458826 | 13 شهریور 1396 ساعت 13:03 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

7، 8 تیم قدرتمند در لیگ یک حضور دارند

پاشازاده: برای اعلام مدعی بودن، زود است

پاشازاده که دو فصل پیش هدایت پارس‌جنوبی‌جم را برعهده داشته مجددا مقابل این تیم در رقابت‌های جام‌حذفی قرار خواهد گرفت و می‌گوید خوشحال است که دوستانش را ملاقات خواهد کرد و تداعی خاطر برایش خواهد شد.

پاشازاده: برای اعلام مدعی بودن، زود است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره پیروزی در دربی مازندران گفت: بازی خوبی مقابل خونه‌به‌خونه داشتیم، هر دو تیم با فاز هجومی پا به میدان گذاشته بودند. ما در نیمه اول به نسبت حریف موقعیت‌های خوبی داشتیم که در همان نیمه هم به گل رسیدیم. در نیمه دوم سعی کردیم از داشته‌هایمان بهره ببریم و می‌خواستیم نتیجه بازی را نگه داریم و از گلمان محافظت کنیم که همین هم شد. خونه‌به‌خونه‌ای‌ها به جز یک موقعیت خطرناک که آن هم روی اشتباه جایگیری بازیکن ما صورت گرفت دیگر فرصت آنچنانی برای تغییر نتیجه نداشتند. از این پیروزی خوشحالیم و خودمان را بعد از این برد آماده دیدار با پارس جنوبی در جام‌حذفی می‌کنیم. 

 

پاشازاده شرایط لیگ را در فصل جدید باتوجه به جمع‌بندی تیم‌ها سخت توصیف کرد و در این باره گفت: به اعتقاد من تیم‌ها در هر بازی با شرایط خاص پا به میدان مسابقه می‌گذارند چون لیگ امسال ضعیف نیست و تیم‌های خوب و مدعی بسیاری در لیگ حضور دارند. در این 4 هفته شرایط آب‌وهوایی رقابت‌ها مناسب نبود و گرمای هوا روی نتایج تاثیرگذار شد. مطمئنا با خنک شدن هوا تیم‌ها بهتر بازی خواهند کرد و نتایج متفاوت را شاهد خواهید بود. 

 

وی در ادامه درباره مدعی دانستن نساجی و صعودش به لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: برای اعلام مدعی بودن زود است. امسال 7، 8 تیم جز مدعیان هستند|؛ البته همه تیم‌ها خوب هستند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم صعودکننده خواهد بود؛ اما مدعیان اصلی از هفته هشتم و نهم مشخص خواهند شد و این موضوع هم بستگی به فراهم بودن تمامی شرایط برای یک تیم دارد. حدس زدن درباره این موضوع در حد حرف خواهد بود و باید رقابت‌ها حداقل به نیمه برسد تا بعد گفت کدام تیم مدعی خواهد بود. ما در نساجی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را به دست بیاوریم و جمع‌آوری امتیاز یکی از ارکان مهم تفکرات کادرفنی است.

 

او درباره جدایی بازیکنان تیمش گفت: هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم، شاید بعضی از بازیکنان تاکتیک ما را دوست نداشته باشند یا اینکه شاید بازی کمتری به آنها برسد از همین رو آنها قطع همکاری می‌کنند؛ فقط همین. برای جانشینی آنها کسانی که از تیم هم جدا می شوند به فکر جذب بازیکن هستیم و باید برای این موضوع با مسئولین باشگاه مذاکره کنیم و سعی می‌کنیم بهترین بازیکنان و موثرترین‌ها را جذب کنیم. 

 

سرمربی سابق پارس‌جنوبی‌جم درباره رویارویی با تیم سابقش اضافه کرد: بعضی مواقع اتفاقاتی به این شکل رخ می‌دهد که خب از جذابیت‌های فوتبال است و این را باید به فال نیک گرفت. خوشحالم بار دیگر به جم می‌رویم و دوستان را ملاقات می‌کنم و خاطرات خوب روزهای حضورم تکرار می‌شود. پارس در لیگ‌برتر صدرجدول است. آنها تیم خوبی دارند امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم. 

 

بازیکن سابق تیم‌ملی درباره نتایج تیم‌ملی و اینکه آیا این سیستم در جام‌جهانی می‌تواند در روند تیم‌ملی تاثیرگذار باشد هم گفت: تیم‌ملی در بازی مقابل کره خیلی خوب بازی کرد. آرزوی موفقیت برای بازیکنان و کادرفنی این تیم دارم؛ اما اینکه سیستم دفاعی می‌تواند در جام‌جهانی به مدد تیم‌ملی بیاید یا نه و تاثیرگذار باشد می گویم باید دید تیم‌های حاضر در این تورنمنت جهانی چطور حاضر می‌شوند بعد گفت سیستم تیم‌ملی چطور باشد بهتر است.

دیدگاه‌ها