کد خبر : 1458457 | 11 شهریور 1396 ساعت 15:01 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ باشگاه نفت به اظهارات حمید درخشان

سخنگوی باشگاه نفت می گوید این باشگاه برای ادامه تیم داری برنامه دارد.

پاسخ باشگاه نفت به اظهارات حمید درخشان

به گزارش "ورزش سه"، حسین قدوسی سخنگوی باشگاه نفت در واکنش به ادعای حمید درخشان مبنی بر اینکه شرکت بهنام پیشرو کیش قصد تیم داری ندارد، گفت: این موضوع صحت ندارد و شرکت بهنام پیشرو کیش به طور جدی برای تیم داری برنامه دارد.


او ادامه داد: اینکه چرا بر خلاف توافقات انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور مالکان باشگاه نفت، اکنون اعلام می کنند حاضر به انتقال رسمی نیستند واقعا جای تعجب دارد.


قدوسی در ادامه با غافلگیر کننده دانستن این اتفاق، افزود: مسئولان نمی توانند قانونا باشگاه را به شرکت دیگری واگذار کنند. شرکت بهنام پیشرو کیش برای انتقال مدارک به AFC باید رسما مالک باشگاه باشد و به همین دلیل باید مراحل انتقال باشگاه کاملا انجام شود.


سخنگوی باشگاه نفت در واکنش به ادعای برخی از بازیکنان نفت که تا به حال مالک باشگاه را ملاقات نکرده اند، گفت: ایشان در دیدار با سیاه جامگان در اردوی نفت تهران حضور داشتند و در ورزشگاه نیز حاضر شدند. واقعا باید بررسی کرد این ادعاها ریشه در چه جایی دارد؟ مالکان باشگاه 10 درصد پرداختی داشتند در حالیکه برخی از باشگاه ها همین میزان را نیز پرداخت نکردند.


قدوسی عنوان کرد: پیرو جلسه در دفتر آقای گل محمدی مالکان باشگاه چک به مبلغ 10 میلیارد و هفتصد میلیون تومان به اداره دارایی پرداخت کردند تا مشکل مالیاتی حل شود و انتقال سهام انجام شود، اما این اتفاق رخ نداد و با وجود دریافت این چک همچنان به ما می گویند که امکان انتقال سهام باشگاه وجود ندارد. مالکان باشگاه تا به امروز بیش از 10 میلیارد تومان هزینه کردند و 10 میلیارد و هفتصد میلیون تومان نیز به اداراه دارایی چک دادند. این موضوع طبق درخواست مسئولان انجام شده و همین موضوع نشان می دهد ادعای آقای درخشان مبنی بر عدم تمایل مالکان بهنام پیشرو کیش برای تیم داری نا درست است.


قدوسی در پایان درباره استعفای درخشان، گفت: ایشان در جلسه صحبت هایی داشتند اما منتج به استعفا نشد. در چنین شرایطی برخی از نزدیکان ایشان اعلام کردند استعفا داده اما خود او تکذیب کرد و باشگاه نیز این موضوع را اعلام کرد.

دیدگاه‌ها