کد خبر : 1457617 | 07 شهریور 1396 ساعت 16:50 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

با مصدومیت حسینی و منتظری؛

وضعیت پیچیده خط دفاعی استقلال

مصدومیت دو مدافع مرکزی استقلال کار منصوریان برای انتخاب ترکیب دفاعی این تیم را سخت کرده است.

وضعیت پیچیده خط دفاعی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری بعد از شکستگی استخوان ترقوه خود حداقل دو ماه از میادین دور خواهد بود. مدافع اصلی علیرضا منصوریان در جریان تمرین روز یکشنبه برخورد بدی با یکی از مهاجمان این تیم داشت و بعد از معاینات اولیه مدت دوری او از میادین حدود دو ماه تخمین زده شده که طبق اعلام معاون پزشکی باشگاه استقلال میزان دقیق مصدومیت بعد از عمل جراحی مشخص خواهد شد.


مصدومیت منتظری اما تنها معضل این روزهای منصوریان نیست. مجید حسینی دیگر مدافع استقلال نیز با شروع دور جدید تمرینات آبی ها هنوز به تمرینات این تیم اضافه نشده است و تنها در اولین جلسه تمرینی زیر نظر کادرفنی و پزشکی به تمرینات اختصاصی پرداخت. پزشکان استقلال برای بازگرداندن او به تمرینات، این روزها تلاش می کنند تا استقلال حداقل یکی از بازیکنان اصلی خود در خط دفاعی را در اختیار داشته باشد.


با مصدومیت این دو مدافع اصلی استقلال، سرمربی آبی ها تنها پادوانی و عظیم گوگ را در اختیار دارد و باید برای دو بازی حساس خود روی این دو مدافع حساب کند. البته منصوریان می تواند از فرشید باقری و روزبه چشمی در پست غیر تخصصی دفاع وسط نیز استفاده کند؛ اما مطمئنا هیچکدام از این نام ها گزینه ایده آل منصوریان نیست.

دیدگاه‌ها