کد خبر : 1456616 | 02 شهریور 1396 ساعت 22:34 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه C جذاب است؟

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب برگزار شد و در گروه C تیم های چلسی، اتلتیکو مادرید، آ اس رم و قره باغ همگروه شدند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه C جذاب است؟

به گزارش "ورزش سه"، به جز قره باغ که حضور در این مرحله هم برای آنها دستاورد بزرگی محسوب می شود، سه تیم دیگر برای صعود به مرحله بعد رقابت خواهند کرد.

 

چلسی که فصل گذشته در رقابت های اروپایی حضور نداشت، این فصل به عنوان قهرمان انگلیس پای به لیگ قهرمانان گذاشته و این امر کار این تیم در رقابت های داخلی را هم دشوارتر می کند.

 

بسیاری نتایج خوب چلسی در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر را نتیجه غیبت آنها در رقابت های اروپایی می دانستند و اکنون کونته باید ثابت کند که تیمش می تواند فشار حضور در چند رقابت مختلف را تحمل کند.

 

1232840

 

 

اتلتیکو مادرید که در 4 فصل گذشته، دو بار به فینال رسیده، مطمئنا حریف سرسختی برای چلسی و البته رم خواهد بود. هرچند تیم دیگو سیمئونه به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات، ممکن است به اندازه فصول قبل درخشان ظاهر نشود.

 

رمی ها که در این تابستان فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات داشتند، با اوزه بیو دی فرانچسکو، مربی جدیدشان، می توانند سورپرایز  ویژه این فصل لیگ قهرمانان باشند.

دیدگاه‌ها