کد خبر : 1456221 | 01 شهریور 1396 ساعت 08:24 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه قول داد مشکلات مالی را حل کند

درخشان: میثاقیان مربی عجیب و غریبی است!

حمید درخشان سرمربی نفت تهران این روزها تیمش را آماده دیدار با سیاه‌جامگان می‌کند؛ مسابقه‌ای که درخشان آن را سخت توصیف می‌کند.

درخشان: میثاقیان مربی عجیب و غریبی است!

به گزارش "ورزش سه"، درخشان در مورد بازی با تیمِ اکبر میثاقیان در مشهد می‌گوید: ما بازی سختی در پیش داریم چون سیاه‌جامگان جزو تیم‌های خوب و سخت‌کوش لیگ برتر محسوب می‌شود.آنها بعد تساوی مقابل پرسپولیس در تهران حالا انگیزه زیادی دارند تا در زمین خودشان برنده شوند و با شرایط خوبی به تعطیلات بروند.ما قطعا بازی سختی در پیش داریم اما تلاش می‌کنیم تا در مشهد یک بازی خوب انجام داده و در نهایت بتوانیم امتیاز بگیریم. هدفمان برد است و گرفتن یک امتیاز هم بد نیست اما اول به برد فکر می‌کنیم.


او در ادامه در خصوص شاخصه‌های مربیگری اکبر میثاقیان حرف جالبی می‌زند. از درخشان می‌پرسیم که به نظرش سیاه‌جامگان در مشهد دفاعی بازی خواهد کرد یا تهاجمی که او اینگونه جواب می‌دهد: راستش را بخواهید من نمی‌دانم تیم میثاقیان چگونه بازی خواهد کرد. ما تا حدود زیادی روی آنها شناخت داریم و باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در مجموع اکبرآقا مربی عجیب و غریبی است و معلوم نیست تیم‌های او با چه سبکی بازی می‌کنند. او امسال هم تیم خوبی درست کرده است و ما بازی سختی در مشهد در پیش خواهیم داشت.


درخشان در خصوص شرایط فعلی نفت تهران و مشکلات مالی این تیم هم حرف می‌زند: ما از لحاظ فوتبالی و فنی وضعیت بدی نداریم چون با توجه به شرایط خاصی که قبل از شروع فصل داشتیم، تا حدودی خوب عمل کردیم.در مورد مسائل فنی زمان داریم تا تیم بهتری شویم اما مسئله مالی هم مهم است تا بچه‌ها تمرکز داشته باشند.مسئولان باشگاه قول دادند که تا چند روز دیگر به بچه‌ها پول بدهند و امیدوارم قول آنها عملی شود. اگر مشکلات مالی حل شود طبیعتا شرایط تیم خیلی بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها