کد خبر : 1455440 | 29 مرداد 1396 ساعت 14:58 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

استارت بارسلونا با خط حمله ای عجیب

باورنکردنی؛ بارسا از نیمار-سوارز به آلکاسر-دلوفئو

اگر یک ماه پیش به هواداران بارسا می گفتید که در اولین بازی لالیگا برابر بتیس با آلکاسر و دلوفئو در خط حمله وارد میدان خواهید شد، بی شک به شما می خندیدند.

باورنکردنی؛ بارسا از نیمار-سوارز به آلکاسر-دلوفئو

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که این روزها حال و روز خوشی ندارد و پس از دو شکست متوالی از رئال در سوپرکاپ اسپانیا هنوز از لحاظ روحی خود را بازیابی نکرده، امشب ساعت 22.45 در نوکمپ میزبان بتیس خواهد بود. این بازی همچنین تحت تاثیر حادثه تروریستی شهر بارسلون نیز قرار دارد.

 

بارسلونا پس از 4 سال دیگر نیمار را در اختیار ندارد و در اولین بازی رسمی فصل جدید خود در نوکمپ باید بدون این فوق ستاره برزیلی راهی میدان شود. اتفاقی بسیار تلخ برای دوست داران بارسا که حالا باید با جدایی نیمار کنار بیایند.

 

 

1236266

 

 

والورده به خوبی از اهمیت بازی امشب آگاه است. بارسلونا در شروع لالیگا مقابل تیمی قرار می گیرد که فصل گذشته نیز در نخستین روز بازی ها مقابلش قرار گرفته بود و 6 گل نیز به این تیم زد. بارسا اگر بتواند امشب مقابل بتیس نمایش خوبی داشته باشد و پیروزی پرگلی به دست بیاورد، می تواند از لحاظ روحی به خوبی خود را ریکاوری کند؛ در غیر این صورت کار برای والورده در ادامه راه سخت ترخواهد شد.

 

عادت کرده بودیم که مسی، سوارز و نیمار را در پیشانی خط حمله بارسلونا ببینیم اما امشب بارسلونا در غیاب نیماری که به پی اس جی رفته و سوارزی که یک ماه به دلیل مصدومیت دور از میادین خواهد بود، باید با مثلث مسی، دلوفئو و پاکو آلکاسر به میدان برود.

 

آلکاسر تابستان گذشته به بارسلونا پیوست اما تنها در مقطع پایانی فصل بود که توانست گوشه ای از توانایی هایش را بروز دهد. دلوفئو نیز همین تابستان به بارسلونا بازگشته و باید ثابت کند که نمایش نه چندان خوبش در دو ال کلاسیکوی اخیر، اتفاقی بوده است. او فصل گذشته یک نیم فصل، بهترین بازی ها را برای میلان به نمایش گذاشت و همین عامل باعث شد بارسلونا بند بازخرید او را فعال کند.

باید دید بارسلونا با تکیه بر مثلث جدید خود امشب چه نمایشی برابر بتیس ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها