کد خبر : 1453761 | 22 مرداد 1396 ساعت 10:06 | 46.9K بازدید | 7 دیدگاه

کمالوند: توانایی شجاعیان خیلی بالاست، صبر کنید

سرمربی تیم نفت آبادان به حمایت از داریوش شجاعیان پرداخت و از هواداران استقلال خواست به او زمان بدهند.

کمالوند: توانایی شجاعیان خیلی بالاست، صبر کنید

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در لیگ پانزدهم توسط فراز کمالوند به گسترش فولاد آورده و به فوتبال ایران معرفی شد. حالا که برخی انتقادها از داریوش شجاعیان بابت عملکردش در استقلال می‌شود، کمالوند به عنوان اولین مربی که در لیگ برتر به او میدان داد،‌به حمایت از این بازیکن پرداخت.


سرمربی کنونی نفت آبادان درباره شجاعیان اظهار داشت:‌ نمی دانم برای انتقال داریوش شجاعیان از گسترش فولاد به استقلال چقدر پول جا به جا شده است اما این بازیکن خیلی بیش تر از این حرف ها ارزش دارد. 


وی افزود: باید به او فرصت داد چرا که تا با فضای بازی در تیم بزرگی مانند استقلال شود زمان می برد. درباره شجاعیان نباید پیش داوری کرد، انتظارات از او در استقلال بالاتر است و نباید توقع داشته باشیم که با گذشته ۳،۴ هفته او همه توانایی های خود را نشان دهد. 


کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا شجاعیان از آن دسته بازیکنانی است که فقط بتواند با این مربی کار کند، تاکید کرد:‌ این حرف را قبول ندارم چرا که داریوش آنقدر توانایی بالایی دارد که در همه تیم ها می تواند بازی کند و موفق باشد. از هواداران استقلال می‌خواهم درباره داریوش صبور باشند تا او توانایی‌هایش را نشان دهد.

دیدگاه‌ها