کد خبر : 1453125 | 19 مرداد 1396 ساعت 11:30 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

شروع مسابقات دوره‌ای تیر و کمان به نفع کودکان کار

نشست خبری آغاز مسابقات تیر و کمان به نفع کودکان کار در محل انجمن حامیان کودکان کار و خیابان برگزار شد و برگزارکنندگان به توضیح کم و کیف رقابت های پیش رو پرداختند.

شروع مسابقات دوره‌ای تیر و کمان به نفع کودکان کار

به گزارش "ورزش سه"، در این نشست هما عارف، مدیر عامل انجمن ، نیوشا ضیغمی سفیر انجمن ، عبدالله کیایی رییس هیات تیر و کمان شمال شرق تهران و مدیر باشگاه تیراندازی دانا ، حضور داشتند و در مورد اهداف و چشم انداز برگزاری این مسابقات به صحبت پرداختند. 

 

ابتدا هما عارف به تشریح عملکرد انجمن حامیان کودکان کار و خیابان پرداخت و هدف از برگزاری این دوره مسابقات را تزریق امید و نشاط در جامعه ، ورود ورزشکاران و فعالان حوزه ورزش به حیطه آسیب های اجتماعی و یادآوری حقوق کودکان کار به شهروندان ، عنوان کرد. 

 

در ادامه عبدالله کیایی رییس هیات تیراندازی شمال شرق تهران با اشاره به اینکه امکان برگزاری این مسابقات در سطح کشوری و آسیایی هم وجود دارد ، از برگزاری این مسابقات به صورت دوره ای خبر داد. 

 

1234206

 

نیوشا ضیغمی به عنوان سفیر انجمن با بیان اینکه بهتر است چهره های مطرح در تمامی حوزه ها در کاهش آسیب های اجتماعی سهیم باشند ، از تاثیر مثبت حضور این چهره ها در کمک به جامعه گفت. 

 

گفتنی است در اولین دوره این مسابقات که در روز جمعه ٢٠ مرداد ماه با حضور تعدادی از چهره های ورزشی و هنری ، برگزار میشود ، تیراندازان کشور در گروههای سنی مختلف به رقابت می پردازند.

دیدگاه‌ها