کد خبر : 1452932 | 18 مرداد 1396 ساعت 17:33 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از مصدومیت فصل گذشته

بدبیاری دوباره ستاره ذوبی ها در مردادماه

ستاره بدشانس ذوبی ها یک بار دیگر در مرداد ماه دچار مصدومیت شد، قاسم حدادی فر که سال گذشته نیز در همین ماه دچار مصدومیت شده بود این بار با پارگی صلیب روبرو شد.

بدبیاری دوباره ستاره ذوبی ها در مردادماه

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر یک بار دیگر در مردادماه دچار مصدومیت سخت شد، او سال گذشته و تنها چند روز مانده تا بازی سوپرجام دچار مصدومیت شده بود، آسیب دیدگی سختی که باعث شد تا او حداقل دو سوم بازی های لیگ را از دست بدهد، ستاره ذوبی ها پس از بهبودی آرام آرام خود را آماده بازی کرد و هرچند از ابتدا در ترکیب ثابت سبزپوشان قرار نگرفت اما به مرور در حال تثبیت خود بود تا اینکه باز هم ماه مرداد سر رسید و بازهم او دچار مصدومیت شد.

البته مصدومیت حدادی فر این بار از هر دفعه دیگری سخت‌تر است چرا که وی از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده است و مشخص نیست این بار چه‌زمانی می تواند به عرصه فوتبال بازگردد، بازگشتی که با توجه به شدت مصدومیت وی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با توجه به اینکه امیر قلعه نویی و ذوبی ها حساب ویژه ای روی حدادی فر باز کرده بودند و وی را مهره ای کارآمد در میانه میدان می دانستند، احتمالا و پس از بررسی آزمایش های نهایی نام ستاره خود را از لیست تیم خارج خواهند کرد تا بازیکن دیگری را جایگزین وی کنند.

دیدگاه‌ها