کد خبر : 1452630 | 17 مرداد 1396 ساعت 10:27 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

روستوف – دینامومسکو؛ لیگ روسیه به هفته پنجم رسید

عزت الهی در انتظار فرصت طلایی در روستوف

رقابت های لیگ برتر روسیه از امروز در حالی وارد هفته پنجم می شود که هنوز بسیاری از بازی های لیگ های معتبر، آغاز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، روسیه به خاطر شرایط جوی همچنین برنامه هایی که در راه میزبانی جام جهانی 2018 پیش رو دارد، این بار زودتر از هر سال رقابت های لیگ برتر و باشگاهی را آغاز کرد تا جایی که از امروز باشگاه های حاضر در لیگ برتر وارد هفته پنجم از فصل جدید می شوند، هفته ای که با جدال روستوف با دینامومسکو در ورزشگاه المپیکو 2 استارت خواهد خورد.

 

1233851


این دیدار اما برای فوتبالدوستان ایرانی از آن جهت می تواند حساس باشد که بسیاری در انتظار پایان نیمکت نشینی های یکی از استعدادها و ستاره های کلیدی تیم ملی در تیم روسی هستند. سعید عزت الهی در بازگشت به روستوف طی چهار بازی گذشته یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد که همین امر نگرانی هایی را برای طرفداران این بازیکن و تیم ملی ایران رقم زد چون ادامه این روند می تواند روی عملکرد و جایگاه عزت الهی در ترکیب اصلی تیم ملی و افکار کی روش تاثیر بگذارد.

 

1233852


عزت الهی که تصور نمی کرد در بازگشت به روستوف آن هم بعد از کوچ دسته جمعی ستاره های فصل قبل، این گونه از برنامه های تاکتیکی سرمربی جدید خارج باشد قطعا در انتظار اولین فرصت است تا توانایی های خود را به معرض نمایش بگذارد از همین رو این فرصت ممکن است در بازی امروز رقم بخورد چون در تمرینات روزهای گذشته مربیان روستوف توجه ویژه ای به ستاره ایرانی نشان داده و توصیه های فنی لازم را به او گوشزد کردند.

 

1233853


روستوف در حال حاضر با 7 امتیاز از 4 بازی در جایگاه ششم جدول قرار دارد در حالی که مهمان امروز آنها با قرار گرفتن در جایگاه یازدهم چندان نتوانسته امیدوارکننده ظاهر شود؛ از همین رو طرفداران روستوف امیدوار به دیدن یک برد دیگر از این تیم و صعود به جایگاه های بالاتر در جدول رده بندی هستند.

دیدگاه‌ها