کد خبر : 1452425 | 16 مرداد 1396 ساعت 10:18 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

به پاس قهرمانی در جام یوفا در سال 1992

تجلیل آلکساندر نوری از اسطوره برمن‌ها

یکی از بهترین افتخارات باشگاه آلمانی در سال 1992 با قهرمانی در جام یوفا به ثبت رسید، جامی که هر سال یاد و خاطره آن با جشنی دیدنی برای برمن ها زنده نگه داشته می شود.

به گزارش "ورزش سه"، وردربرمن به عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاه های آلمان در دهه 90 این افتخار را داشت که عنوان قهرمانی جام یوفا را به ویترین خود اضافه کند. جامی که با هدایت اتوره هاگل چهره افسانه ای این باشگاه با ستاره هایی که دور هم جمع کرده بود به دست آمد و سبزپوشان برمن موفق شدند در ورزشگاه دلوییز لیسبون با شکست 2-0 موناکو جام را بالای سر ببرند.

 

1233701


در شرایطی که هر ساله با برگزاری جشنی در حضور طرفداران و اعضای تیم قهرمان خاطرات این موفقیت بزرگ زنده نگه داشته می شود این بار فرصت تجلیل از اسطوره افسانه ای و محبوب نیمکت برمن ها به سرمربی ایرانی الاصل رسید تا با اعطای یادبودی به اتوره هاگل از این چهره سرشناس فوتبال آلمان تجلیل به عمل آورد.

 

1233702


آلکساندر نوری به عنوان سرمربی حال حاضر وردربرمن با اعطای تابلویی دیدنی از صحنه های قهرمانی این تیم در جام یوفا در سال 92 به هاگل به تمجید از این چهره پرداخت و چهره افسانه ای برمن ها نیز به تمجید از جاه طلبی های مربی جوان پرداخت و مدعی شد او می تواند روزهای خوبی را برای این باشگاه در فصل رو به آغاز بوندس لیگا رقم بزند.

 

1233700


نکته جالب این که کاپیتان حال حاضر باشگاه وردربرمن نیز درکنار آلکساندر نوری از کاپیتان سال 92 این تیم یعنی میروسلاو ووتاوا که جام قهرمانی را بالای سر برد با پیراهن شماره 92 باشگاه تجلیل کرد که این صحنه ها سرو صدای زیادی در رسانه های آلمانی به پا کرد.

دیدگاه‌ها